• Ik ben in december jarig (De 20ste, leuk hè?(krul)), dus helemaal aan het eind van het jaar. Als mensen mij dan vragen hoe oud ik ben, lijk ik jonger, omdat ze denken dat ik nét 14 ben geworden, terwijl ik binnenkort 15 word. En soms is dat grappig, soms ook irritant, omdat ze me dan "te jong" vinden, maar iemand van 15 wel bv aannemen. Slaat nergens op.(cat)
    Maar goed, ik ben dus wel in de winter jarig. Dus eerst komt sinterklaas, dan mijn verjaardag en dan ook nog kerst (Met mijn verjaardag staat de kerstboom ook altijd al op, dat ruikt zo lekker). Cadeaus en geld stroomt zo binnen.:9~


    Herkenning?:Y)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 15:18 ]


    everything, in time

    Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die jarig zijn in december.
    Dit jaar moet ik in december kado's kopen voor Sinterklaas, Kerst, mijn broer, mijn vader, mijn opa, mijn broer en mijn nichtje.
    Omdat ze dan allemaal jarig zijn.

    Ik word bluuuuuuut(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijn ex is ook op 20 december jarig en wordt ook 15 :'D
    Enneh, ik ben ik juni jarig.. ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yup, 7 december hier.
    Maar ik doe niet aan Sinterklaas, echt een kutfeest is dat.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geen herkenning.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mwaah een beetje ik ben in oktober jarig telt dat ook mee? 18 oktober word ik 18 :D


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    @ Sardonyx; En bedankt!:'D

    @Sem; Yeah, wij krijgen ook alleen geld hoor (mijn broer en ik) meer niet.D:

    @Nynke; da's duidelijk.xd


    everything, in time

    BillIsMyDrug schreef:
    Mwaah een beetje ik ben in oktober jarig telt dat ook mee? 18 oktober word ik 18 :D


    Ik ben ook jarig op 18 oktober! ;o

    OT: Ik zou echt niet tussen alle andere feestdagen willen verjaren, beter verspreiden over het jaar. Anders moet je een heel jaar wachten tot je nog eens geld krijgt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Deprisnail schreef:
    @ Sardonyx; En bedankt!:'D

    @Sem; Yeah, wij krijgen ook alleen geld hoor (mijn broer en ik) meer niet.D:

    @Nynke; da's duidelijk.xd

    Hehe :'D Ok, maar ik ben 10 maart jarig. Noteer 't maar vast in je agenda.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whaha xd mijn zusje is 1 dag later dan jou jarig =P en nog een dag erna me neefje xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you