• Gisteren, is me weer eens die vraag gestelt. De vraag die ik zo vaak gestelt krijg. 'Ben jij gothic?' Ik snap niet waarom ze dat zo vaak aan mij vragen. Maarja, als ik nee zeg, zou ik eigenlijk liegen. Als ik ja zeg, zou ik erg overdrijven. In de stress gaf ik het andwoord: 'Nee, ehh gothic's hebben van die fluwele jurken en zo, maar dit is me wel vaker gevraagt enzo.' Ik snap niet waarom ik dat zei.
    Niemand snapt gewoon wie ik echt ben. Musschien omdat je zoiemand als mij bijna nooit tegen komt.
    Dit klinkt ook wel een beetje raar he:
    'Ik ben 11 jaar, Victoria Frances is mijn grote idool, draag heel veel zwart. En mijn bijnaam is gothic!' Maar blijkbaar is dat hoe andere mij zien.
    Het is niet zo leuk om altijd het zelfde te horen. Maar ik ben ook gewoon terug houdent. In het echte leven durf ik niet uit te komen voor wie ik ben! En hier op internet wel. Maar op internet is alles makkelijker. Stel dat jullie nou tegen mij gaan roepen: 'Aansteller, wannabee, fake!' Ik kan gewoon mijn account verwijderen, en dan hoor en zie ik jullie nooit meer. Zo simpel is het. Maar omdat ik in real niet zomaar iets kan afkappen. Weten de mensen hier op Quizlet vaker ook beter wie ik ben, dan de mensen in real.

    Maar dat is hoe iedereen mij kent. Maar dat is best lastig, dat andere totaal iets anders van je denken, dan wie je echt bent. Ik denk dat vele hier wel begrijpen hoe irritant zo iets kan zijn.
    Heb momenteel ook veel problemen met een vroegere beste vriendin. Zij denkt nog mijn beste vriendin te zijn. Maar ik doe er alles aan om haar duidelijk te maken dat we van mijn kant uit elkaar groeien.

    Ook heb ik besloten te stoppen met Kempo (vechtsport), en majorette, het is dus nogal veel aan t veranderen.

    Hebben jullie advies om het iets makkelijker voor mij te maken?

    Xx

    Ik snap wel heel goed dat het op internet allemaal makkelijker is omdat je die personen niet écht kent. En ik vind niet dat je overdrijft als je zegt dat je Gothic bent. Elke Gothic is toch anders?! Ik weet er niet zo heel veel van, maar ik zou gewoon zeggen als iemand vraagt: 'Ben je gothic?' Een uitleg geven wat het voor jóu betekent. Succes!


    It's time to be happy again.

    Sommige mensen noemen andere mensen wannabe's zodat ze er zelf niet van worden beschuldigd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Sommige mensen noemen andere mensen wannabe's zodat ze er zelf niet van worden beschuldigd.


    _O_


    It's time to be happy again.

    jij zou eens met een vriendin van mij moeten praten
    dat heeft ze ook met mij gedaan
    niet dat ik gothic ben of alto ofzo
    ook niet dat ik daar iets tegen heb
    maar ze heeft me wel geholpen om mezelf te zijn

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 13:36 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Virginity schreef:
    Sommige mensen noemen andere mensen wannabe's zodat ze er zelf niet van worden beschuldigd.

    Yes.

    Het heeft ook even bij mij geduurd voor ik me helemaal op mijn gemak voelde met de persoon wie ik was en wat ik droeg maar op een gegeven moment voel je het gewoon en straal je dat uit, met welke kleding je ook draagt. En het in elk geval correcte antwoord op de vraag is: 'Ik ben Samantha.'


    No growth of the heart is ever a waste