• Ik moet dus een eindwerk maken en daarvoor moet ik een bedrijf zoeken en daar opdrachten rond doen zoals brieven vertalen, en zakelijke dingen enz. (haat ik echt, maar ja) en ik heb een bedrijf en een contactpersoon die ik goed ken (mama van een vriendin) dus ik vraag aan die vriendin of ze aan haar mama wil vragen of en wanneer ze brieven kan meebrengen, zegt die mama plots dat ze niet mijn contactpersoon is, enkel mij heeft geholpen zodat dat bedrijf mij zou aannemen! Ze verwees me door naar - vermoed ik - de directeur, maar ik ben helemaal niet zo'n vlot persoon. Zeker niet op vlak van zaken én onbekende personen. Dus nu zit ik echt helemaal te stressen, want ik moet ook een interview afnemen, en ik ben bang dat die mama dat niet wil doen, ook al is zij personeelslid en zou dat eigenlijk wel gaan om haar te interviewen.
    Kan iemand tips geven om de stess te verminderen en/of vlotter te kunnen omgaan met mensen en deze situatie?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb absoluut geen tips, ik zit nu zelf al in de stress voor de SE week die ik krijg in oktober. x_x
    En zelfs al stress voor mijn Centraal Eind Examen en die is pas in mei ofzo
    Okay geen tips van mij dus :3


    Alleen maar tranen van geluk

    geeen idee, want ik zit zelf nogal in de stress het is nog maar 2 week begonnen en volgende week heb ik al 5 so's en 1 pw ö


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    jezelf nock-out slaan en hopen dat je 3 maanden slaap!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je kunt naar de apotheker gaan om van die pilletjes te nemen. Die gebruik ik tijdens de examens, omdat ik anders te veel stress heb (en in het begin v/h schooljaar ook). Je kunt ook druppels krijgen, die je in fruitsap moet doen om te drinken (die druppels zijn plantaardig). En als je geen medicatie wil nemen, gewoon diep in en uit ademenen.

    Je kunt mss ook al nadenken over de mogelijke vragen die je gaat stellen (of hij aan jou) en de antwoorden.
    Zorg ervoor dat je er verzorgd uitziet, en neem een goede houding aan. (vb niet als je gaat zitten je mouwen opstropen, dat geeft een slechte eerste indruk).

    Veel succes ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]