• En dan zijn de eerste klassers op een dom start kamp en daarom vallen er voor de 3e klassen lessen uit omdat er docenten mee zijn met die kleuters. 4e tussenuur vandaag. Zó irritant. Eerst hadden 3 vriendinnen en ik het geniale plan om te gaan tafelvoetballen, maar toen wou het muntje alleen maar steeds weer uit dat ding vallen, en niet erin blijven zitten en die verrekte balletjes geven. Toen deed ie het eingelijk en gingen we leuk tafelvoetballen. Daarna had iemand het idee om verstoppertje te gaan doen. Leuk man, op school, in de 3e klas... Wij waren dan wel de enige klas met een tussenuur maar toch. xd. We hebben heel leuk verstoppertje gedaan. Verstoppen in de wc, ook leuk. En een watergevecht met een homo'tje uit mn klas is ook errúg leuk... Gelukkig heb ik nooit vaste tussenuren, anders moet ik me zooooo vervelen.

    Wat doe jij in een tussenuur?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 17:00 ]


    You don't have to change.

    Ik kwam op school en iedereen was er viel facking het 1e uur uit. Had die kut docente niet gebelt naar ons anders had ik nog in me bed kunnen liggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga roddelen :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wij hebben nooit tussenuren, en als een docent er niet is, hebben we gewoon studie in de refter, moet je zwijgen "nzo. Geloof mij, dan nog liever verstoppertje spelen hoor (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    In een tussenuur ga ik meestal naar de mediatheek een boek of tijdschrift lezen of achter de computer. Als die gesloten is, ga ik in de aula huiswerk maken ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon niks doen in de aula zitten, huiswerk maken -overschrijven-, soms naar het Winkelcentrum..