• Sirieus!
    ik ging vandaag bij mijn moeder langs zegt ze ''Jip is gestolen.''
    Was er een oud vrouwtje langsgekomen met foto's van onze kat. vraagt ze. ''Zijn jullie een kat kwijt.'' dus mijn moeder ''Niet egt, onze katten lopen altijd buiten rond en dan komen ze alleen eten hier.'' dat oude vrouwtje ''Maar mensen zeggen dat jullie mijn Kaareltje wel eens mee naar binnen nemen.
    En kaareltjes is dus onze Jip!
    die vrouw spoort egt niet! ze was er heilig van overtuigd dat onze kat haar kat was.
    Maar een tijdje terug hadden wij buuren met ook een zwart witten kat, waarvan ze ook al dacht dat het haar kaareltje was maar ide zijn verhuisd en toen dagt ze dat hun haar kat hadden meegenomen en toen zag ze onze kat en toen besloot ze evend at dat haar kareltje was!
    dus wij onze foto's erbij halen en je kon duidelijk zien dat het dezelfde kat was want al die lijnen van zwart naar wit waren presies hetzelfd.
    Dus mijn moeder en zij naar de dierenarts om te kijken of die getjipt was. want wij hadden hem neit getjipt, bleek dat zij hem vorige week even doodleuk heeft getjipt!
    dus nu staat onze kat op een naam van iemand anders.
    dus mijn moeder kwaat en zegt ''Laat maar foto's zien van vroeger van je kat, want je zegt dat die 8 jaar is en onze kat is 4 jaar.''
    nee dat wilde ze niet doen want ze moest nog eten. dus mijn meoder meegelopen naar haar huis doet ze de deur open loopt naar binnen en wilt hem dicht doen. dus mijn meoder houd die deur open begint dat vrouwtje te drijgen dat ze de politie gaat bellen.
    dus mijn moeder ''Doe dat, ik zie ze graag tegenmoet want wie is hier nou de dief.'' toen was ze stil, en toen rende onze kat naar buiten heeft mijn moeder hem opgepakt en is weggelopen. en nu hebben we onze kat weer terug =D
    ik vind het alleen wel snui, want nu mag die alleen nog maar achter naar buiten, want we wonen in een kom dus dan kan die in die kom blijfen zodat die vrouwtje hem niet weer ontvoerd (cat)

    nu de vraag;
    wie zijn kat is ook wel eens ontvoerd?

    EDIT;
    Lekker mijn mama belt net dat die weer naar voor buiten is gerent.
    dus nu als ik hem voor die vrouwtje haar ruit zie zitten ofzo, mag ik hem van me moeder gewoon meenemen.
    en als ik hem binnen zie zitten mag ik gewoon aanbellen en mijn kat terugeisen! (cat)

    EDIT;
    oke we hebben onze kat terug.. en we zijn naar de dierenarts geweest om te vragen of de Tjip eruit kan worden gehaalt maar dat kan niet.
    ja het kan wel maar dat is enorm veel gedoe en kost bakken met geld dus dat gaat niet door.,
    Alleen Jip word helemaal gestoord binnen dus me meoder iwl hem weer gewoon naar buiten laten, maar ze is bang dat die vrouw hem dan weer meeneemt. maar het is gewoon geen doen voor die kat zo dus we gaan hem vanafond weer butien zetten.
    alleen ze wacht totdat ik er ben, want de kans is groot dat we hem nooit meer terugzien... ;'[

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 17:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou echt kapot kwaad worden. (cat)

    Mijn kat is gelukkig nog nooit ontvoerd geweest. De ontvoerders zouden het toch niet kunnen navertellen... ghehe :Y) :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    die oma lijkt me eigenlijk best wel eng...
    -mijn katten lopen niet buiten


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Wtf, wat een rare vrouw. Misschien denkt ze wel écht dat het haar kat is, maar alsnog heel vreemd. Dat wordt inderdaad oppassen waar je je kat heen laat gaan, ja. Succes ermee ;o

    Ecstasy schreef:
    Wtf, wat een rare vrouw. Misschien denkt ze wel écht dat het haar kat is, maar alsnog heel vreemd. Dat wordt inderdaad oppassen waar je je kat heen laat gaan, ja. Succes ermee ;o

    Ze is er ook echt heilig van overtuigd dat het haar kat is.
    maar er lopen bij ons duizende zwart witten katten rond. maar je ziet egt wel het verschil van dichtbij. en ik herken mijn kat egtwel, want ik hem hem geboren zien worden en het is mijn poppie (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hahahaha, sorry, die vrouw spoort echt niet!
    Succes ermee.


    Get back motherfuckerz'

    Ik denk het wel, ja, maar die kat hebben we nooit meer terug gezien. 8D
    En we hebben nu echt een schat van een katje, het is gewoon een straatkat maar hij lijkt verschrikkelijk hard op een Siamees. -we kunnen hem zelfs een stamboom geven als we tweemaal naar een show gaan met hem- En nu zijn we bang dat ze hem ook gaan meenemen. -Ja, dat beest loopt dus buiten en over straat kan die ook gewoon gaan enzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cloudburst schreef:
    Ik zou echt kapot kwaad worden. (cat)

    Mijn kat is gelukkig nog nooit ontvoerd geweest. De ontvoerders zouden het toch niet kunnen navertellen... ghehe :Y) :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rooftops schreef:
    Ik denk het wel, ja, maar die kat hebben we nooit meer terug gezien. 8D
    En we hebben nu echt een schat van een katje, het is gewoon een straatkat maar hij lijkt verschrikkelijk hard op een Siamees. -we kunnen hem zelfs een stamboom geven als we tweemaal naar een show gaan met hem- En nu zijn we bang dat ze hem ook gaan meenemen. -Ja, dat beest loopt dus buiten en over straat kan die ook gewoon gaan enzo.

    Ja onze katte dus ook, als je die binnen houd flippen ze hem.
    vorigekeer, een andere kat loopt ook altijd buiten van ons maar in de winter krijgt die ook wel eens van andere eten enzo..
    kwam die opeens teurg,. helemaal gewassen enzo., x'D
    dat oke, maar ide mensjes gaan niet beweren dat wij onze eigne kat hebben gestolen (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cloudburst schreef:
    Ik zou echt kapot kwaad worden. (cat)

    Mijn kat is gelukkig nog nooit ontvoerd geweest. De ontvoerders zouden het toch niet kunnen navertellen... ghehe :Y) :'D

    nee wat dacht je van mij. als ik die vrouwtje zie, geef ik der tog een trap., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg, wat een eng wijf! Kan ze niet zelf een kat nemen ipv de buurkatten jatten?
    Bij ons was er een vrouw die onze kat naar binnen haalde en door het hele huis liet lopen. En onze kat vet lief tegen hun doen, terwijl ie thuis gewoon echt kapot chaggi is altijd. Hebben ze um eten gegeven wat hij niet mag en melk gegeven, wat hij ook niet mag. Hij heeft nl. speciaal voer, dieetvoer tegen blaasgruis. Dus als ie ziek word, mogen zij rekening betalen van de dierenarts.
    Dat vind ik echt zo stom hè? Ga niet andermans katten aanhalen of zo. Onze kat is gechipt, die loopt niet met een halsbandje om, maar dat wil nog niet zeggen dat het een zwervertje is die maar binnengehaald moet worden.
    Ik hoop dat die vrouw niet meer jullie kat jat en anders mag je van mij d'r een klap geven!


    FML

    oke we hebben onze kat terug.. en we zijn naar de dierenarts geweest om te vragen of de Tjip eruit kan worden gehaalt maar dat kan niet.
    ja het kan wel maar dat is enorm veel gedoe en kost bakken met geld dus dat gaat niet door.,
    Alleen Jip word helemaal gestoord binnen dus me meoder iwl hem weer gewoon naar buiten laten, maar ze is bang dat die vrouw hem dan weer meeneemt. maar het is gewoon geen doen voor die kat zo dus we gaan hem vanafond weer butien zetten.
    alleen ze wacht totdat ik er ben, want de kans is groot dat we hem nooit meer terugzien... ;'[


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heeft die vrouw jullie kat gechipt?
    WTF!!


    Life is hard and then we die

    Die chip kun je wel op jullie naam en adres laten zetten, dus ik zou dat gaan doen als ik jullie was. En sowieso al gewoon naar de politie stappen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik heb zelf geen katten, maar dat is zwaar kut voor je.

    Wat een eng bejaard wijf! Ze zal wel zwaar dement zijn ofzo :O Ik vind dat echt niet kunnen. Ik zou je kat echt niet naar buiten doen en daar moet hij/zij dan maar aan wennen ;) Je kan ook maatregelen nemen in de achtertuin. Dat hebben de katten van onze buren ook. Die mogen niet op straat. En in de achtertuin is heel het hek en de schutting bedekt met gaas, zodat ze er niet uit kunnen klimmen. En dat gaat ook prima. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.