Even een verslag van mijn voorbije 20 minuten..
Ik ben doodmoe, ik heb barstende hoofdpijn en ik heb mijn regels, dus ik voel me sowiso al niet goed. Logischerwijze ga ik dus slapen...
Net als ik het licht wil uitdoen zie ik in de hoek van mijn kamer, van achter een stapel dekens een spin vandaan komen. Gadver, dat beest was zonder overdrijven 10 cm!! Natuurlijk gebeurt dat alleen als ik geen sleffers aanheb om mee te kloppen, ik ook niks anders geschikts bij de hand heb, en voor de rest iedereen al slaapt... Ik heb zeker een kwartier naar dat beest staan staren om een manier te zoeken zodat ik ze kon dood doen, zonder het risico te hebben dat ze ontsnapt(heb ik al vaker voorgehad -.-'). Heb ik uiteindelijk een verloren gelopen handdoek gepakt en me een beetje achter de spin gezet zodat ze in een ontsnappingspoging niet naar mij kon lopen. Na nog een minuut of twee van staren heb ik toch maar die handdoek tegen dat beest gedrukt, en nu is ze dood.
Ugh, en nu heb ik nog meer hoofdpijn, maar ik wou dit fijne moment toch even met jullie delen voordat ik ga slapen.
Dus bij deze, slaapwel(flower)
And the wheels just keep on spinnin'