• Uh, is er een goed programma voor videobewerking?
    Geen WMM, kutprogramma. Geen newbprogrammas want met mijn HD vidcamera moet ik wel wat beters hebben. En WMM importeert het niet :/ kutprogr.
    En een programma waar je uh cencoring kunt gebruiken. Dat je iemands gezicht kunt bedekken zegmaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heeft Adobe niet iets?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan ook Encoder downloaden (gratis), dat programma zorgt ervoor dat je filmbestanden wel kunnen afgespeeld worden in WMM (als je filmbestanden EPG zijn).
    Zelf ben ik eigenlijk op zoek naar een beter programma dan WMM, dus ik hoop dat iemand er één weet. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oja, ik zie het _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Adobe after effects, vegas pro. Dure programma´s maar ik denk wel dat jullie een oplossing daarvoor hebben.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Cloudburst schreef:
    Je kan ook Encoder downloaden (gratis), dat programma zorgt ervoor dat je filmbestanden wel kunnen afgespeeld worden in WMM (als je filmbestanden EPG zijn).
    Zelf ben ik eigenlijk op zoek naar een beter programma dan WMM, dus ik hoop dat iemand er één weet. (:
    Heb je misschien een downloadlink voor dat Encoder? Want ik kan volgens mij niet de goeie vinden, zijn allemaal andere dingen I guess.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)Heb je misschien een downloadlink voor dat Encoder? Want ik kan volgens mij niet de goeie vinden, zijn allemaal andere dingen I guess.


    Ik stuur je zometeen een linkje. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rickjuh schreef:
    Adobe after effects, vegas pro. Dure programma´s maar ik denk wel dat jullie een oplossing daarvoor hebben.
    kay, dankje c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb even gegoogled en er is een top vijf gratis programma's: klik.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 14:42 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    sony vegas.


    No growth of the heart is ever a waste