• vandaag was ik bij een vriendin, en aangezien ik krullen/slag heb, wilden we eens kijken hoe het was als ik stijl haar heb.
    En het ziet er niet uit!
    Ik heb dan echt van dat lelijke peenhaar en opeens lijkt mijn haar, dat opzich best wel dik is, heel erg dun.
    Dus echt iets wat ik nooit meer doe haha.(krul)
    Bij wie staat het ook niet? Of staan krullen niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb van nature krullen maar die zijn door het velen stylen lelijk geworden dus staan die me niet, dus staat stijl haar me beter. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik stijl altijd mijn haar. Het probleem is alleen dat als het buiten vochtig is, mijn haar niet stijl blijft. Echt vervelend want dan trekt mijn haar op niets.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik moet mijn haren altijd stijlen of het trekt op niks. Ik kan niet eens verwoorden hoe het er dan uitziet, maar dan heb ik zo'n slag die toch niet helemaal een slag is en bah!

    Ik heb raar haar.
    De enige dag zitten er krullen in en bekt het langs alle kanten en de andere dag ligt het helemaal plat.
    Maaar ik heb het een tijdlang gestijld en daar stond ik ook wel mee =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb stijl haar van nature. Maar als ik mijn krultang gebruik, inclusief, haarlak zijn mijn krullen of golven toch zelfs weer weg na een paar uur! --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb gewoon zwaar haar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    iloveBRITT schreef:
    Ik stijl altijd mijn haar. Het probleem is alleen dat als het buiten vochtig is, mijn haar niet stijl blijft. Echt vervelend want dan trekt mijn haar op niets.

    Dat had ik dus ook, en toen ben ik gestopt met mijn haar te stijlen want dan kan ik beter met mijn natuurlijke krullen rondlopen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb stijl haar van mezelf, met een slag vanonder. Krullen staan me niet, dus ik laat ze lekker los, beetje wild.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Ik heb stijl haar van mezelf, met een slag vanonder. Krullen staan me niet, dus ik laat ze lekker los, beetje wild.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb super stijl haar, maar krullen vind ik lelijk dus ik ga dat ook niet doen haha :'D


    -

    Haha. Bij mij op school zit er een verschrikkelijk dik mens, en als ze vraagt 'Ben ik dik?' dan stik ik in mijn leugen als ik 'neej, je valt wel mee' zeg :9~


    Maar dat heeft er nix mee te maken besef ik nu (cat)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 20:37 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Armani schreef:
    Ik heb stijl haar van mezelf, met een slag vanonder. Krullen staan me niet, dus ik laat ze lekker los, beetje wild.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij mij staat gestijlt haar ook totaal niet


    For once I want to be the car crash.

    iloveBRITT schreef:
    Ik stijl altijd mijn haar. Het probleem is alleen dat als het buiten vochtig is, mijn haar niet stijl blijft. Echt vervelend want dan trekt mijn haar op niets.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb slag van mezelf en stijl nooit mijn haar omdat ik iets in mijn hoofd heb steken dat ik naturel wil blijven -en waarschijnlijk blijf ik dat heel mijn leven hebben. (geen make-up, plastische chirurgie, haar kleuren, haar stijlen/krullen,...) :'D


    Only losers can act the way you do