• Zoals velen van jullie weten is dat ik nog een broertje of zusje krijg, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk. Niet alleen omdat ik al 17 ben maar er is ook een andere reden. We zijn al een heel groot gezin. Ik heb al 3 zusjes en een broer. En ik vind het nogal moeilijk om aandacht van mijn ouders te delen met mijn zusjes, en ben ik dus bang dat ik nog minder aandacht ga krijgen als het kindje er straks is. En nu vroeg ik me af, is dat kinderachtig?

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nee, ik vind van niet..
    Iedereen wil natuurlijk aandacht op z'n tijd van je ouders..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nee, natuurlijk niet! Ik snap dat het vervelend is, maar iedereen heeft natuurlijk even veel aandacht nodig en dat is voor je ouders ook niet altijd gemakkelijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee hoor
    Ik begrijp het als je al zon grote famillie heb is het moeilijk om aandacht te krijgen
    Ik heb 1 klein broertje en een zus die nu ineens im vreselijk veel aandacht vragen.
    Soms voel ik me vet buitengesloten


    the world is filled with people that we dont understand

    Nee tuurlijk niet! Man, ik heb dat ook, en ik leef in een gezin van 3 :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind het een hele goeie vraag van je.
    Zelf heb ik ook nog een broer en zusje, en die vragen ook nogal wat aandacht.
    Dus hier mijn mening van het probleemtje.

    Nee, het is helemaal niet kinderachtig.
    Het klint wel zo, maar elk kind, hoe oud ook wilt altijd wat aandacht van zijn of haar ouders.
    Je zusjes kunnen er nou eenmaal niks aan doen, zij zijn nog afhankelijk van je ouders, en wat die baby betreft, dat is ook niet zo fijn.
    Maar, misschien vind je de baby wel heel lief en leuk als je hem/haar eenmaal kent. Zo erg is het toch niet?

    Als het echt niet opschiet, en heb je serieuze problemen, praat dan met je ouders als je zusjes naar bed zijn en je broer eventjes weg is, of hij is gewoon al uit huis dat kan ook.

    Succes meid.

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Poseidon schreef:
    Nee, natuurlijk niet! Ik snap dat het vervelend is, maar iedereen heeft natuurlijk even veel aandacht nodig en dat is voor je ouders ook niet altijd gemakkelijk.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nee.
    Ik denk dat ik het ook héél erg lastig zou vinden.


    effort never betrays you

    nee het is niet kinderachtig.
    vooral als je gewent bent dat je meer aandacht krijgt dan andere (zoals ik)
    maar weetje.. meschien dat als het kindje er is ben je wel helemaal verliefd op het kindje, ik wou dat ik nu nog een baby broertje of zusje kreeg(H)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Poseidon schreef:
    Nee, natuurlijk niet! Ik snap dat het vervelend is, maar iedereen heeft natuurlijk even veel aandacht nodig en dat is voor je ouders ook niet altijd gemakkelijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Neen, ik begrijp het, en ik vind het helemaal niet kinderachtig hoor!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het is totaal niet kinderachtig. Ik zou het ook nogal moeilijk vinden -al wil ik nu wel nog een kleintje erbij- Wij zijn met 2, en dan zo'n baby'tje -liefst een geadopteerd- erbij...:9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California