• Ik heb vandaag mijn eerste stage dag bij een grafisch ontwerp bureau en de man van haar heeft een eigen omroep hier in Overijssel en serieus ik vind het zooooooo leuk! : D
    Ik heb vandaag al een geweldige opdracht gekregen voor vrijdag!

    Mijn opdracht:
    Ik ben vrijdag de hele dag vrij, ik moet alleen 's avonds naar een concert van een Engelse band en daar mag ik een recensie over schrijven! (alles is gratis voor mij) En heel misschien de band nog interviewen met een camera! :3 En ik kreeg meteen een cd van ze mee! =D

    En like dat heeft amper wat met mijn stage te maken want ik doe grafische vormgeving maar omdat die man wist dat ik zo van muziek hou hebben ze die opdracht voor me verzonnen! =D
    *Happy happy happy*

    En verder is het er super gezellig! (:
    Ik vermaak me er wel tot februari haha!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 13:08 ]


    dream, dare, fly!

    Oh dat is wel supertof! _O_

    Ik ben nu ook op mijn stage maar heb halfuur pauze nu, geen idee wat te doen nu :'D


    -

    -jaloers-
    Ik moet ook nog een stage voor mei vinden :\


    your eyes are like stars in the night.

    Genius schreef:
    Oh dat is wel supertof! _O_

    Ik ben nu ook op mijn stage maar heb halfuur pauze nu, geen idee wat te doen nu :'D


    Haha ik heb nu een uur pauze maar het is echt super relaxt enzo beetje lol maken etc.
    Normaal had ik een hekel aan stages omdat de vorigen echt super stom waren maar deze is echt leuk! :3


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Haha ik heb nu een uur pauze maar het is echt super relaxt enzo beetje lol maken etc.
    Normaal had ik een hekel aan stages omdat de vorigen echt super stom waren maar deze is echt leuk! :3

    Mijn stage is totaal anders, ik loop namelijk stage op een kinderdagverblijf :'D Daar is het niet relaxt maar heel druk ghehe (krul)


    -

    Oehh, leuk!
    Ik ga dit jaar ook grafisch ontwerp studeren, maar mijn school begint pas 20 september... En ik heb pas stage het 3e of 4e jaar?
    Maar heel leuk voor je :D


    And the wheels just keep on spinnin'

    PiNkxNaIlS schreef:
    Oehh, leuk!
    Ik ga dit jaar ook grafisch ontwerp studeren, maar mijn school begint pas 20 september... En ik heb pas stage het 3e of 4e jaar?
    Maar heel leuk voor je :D


    Leuk! ^^
    Ik zit in het tweede jaar nu en heb nu al stage, in het 3e jaar ook weer en als je dan nog niet aan je uren bent dan moet ik in de 4e ook nog een tijdje (:


    dream, dare, fly!

    Dat klinkt echt heel erg vet. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oeh, zoiets doet mijn neef ook :Y)


    Life is hard and then we die

    Awesome :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb stage in een bejaardetehuis, en het is zó niks voor mij.
    Ik ben er achtergekomen dat ik dus echt niet de zorg inwil..
    (dat wist ik sowieso al trouwens xd)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.