• ik heb net fotos gemaakt voor de nagellakwedstrijd. ik denk dat ik al die fotos upload in een map die niemand kan zien. zie ik na een tijd uploaden dat ze gekomen zijn bij album vrienden en dat iedereen ze dus kan bekijken. maar het waren een stuk of tien fotos van mijn hand met nagellak op. SHIIIIIIT. ze gaan me echt uitlachen jongen. hahahaha. wat nu? ;o

    edit: Oke, ik keek net weer bij de homepage en gelukkig is het weg. Dus volgens mij ziet niemand het meer.

    dus, wat hebben jullie wel eens (per ongeluk) voor schaamtelijks op internet gezet?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 16:14 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ze verwijderen?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Zo erg is dat toch niet?
    Bij mij heeft bijna de halve school een van mijn oude stories gelezen.
    En ja, het was een RL story.


    Food.

    Hahaha -plat-
    Dat is toch niet zo erg? Haal ze gewoon uit die map :Y)

    Edit: Ik luister muziek en toen ik de 'Ohshit' las in je titel, zeiden ze dat net in de muziek x]. Oké dat moest ik even kwijt x]


    Has no one told you she's not breathing?

    AveMaria schreef:
    Ze verwijderen?
    nou kijk. als je bij de home gaat zie je geschiedenis van andere mensen, dus mijn vriendin kunnen nog wel een tijdje zien wat ik geupload heb ook al heb ik ze verwijderd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Separate schreef:
    Hahaha -plat-
    Dat is toch niet zo erg? Haal ze gewoon uit die map :Y)

    Edit: Ik luister muziek en toen ik de 'Ohshit' las in je titel, zeiden ze dat net in de muziek x]. Oké dat moest ik even kwijt x]
    hahaahha. grappig :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Waarom zouden ze je uitlachen?
    Het zijn toch je vrienden?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    DELICI0US schreef:
    (...)nou kijk. als je bij de home gaat zie je geschiedenis van andere mensen, dus mijn vriendin kunnen nog wel een tijdje zien wat ik geupload heb ook al heb ik ze verwijderd.


    Dat kun je ook weghalen hoor (: Dan ga je met je muis staan op dat stukje waar jouw foto's staan en dan zie je een kruisje rechtbovenin. Als je daar op klikt wordt het uit de buzz gehaald van iedereen (:.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    DELICI0US schreef:
    (...)nou kijk. als je bij de home gaat zie je geschiedenis van andere mensen, dus mijn vriendin kunnen nog wel een tijdje zien wat ik geupload heb ook al heb ik ze verwijderd.

    Ja dat maakt toch niet uit? C=
    Zeg gewoon dat je de wereld wilde tonen hoe mooi je nagels zijn :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    AveMaria schreef:
    (...)

    Dat kun je ook weghalen hoor (: Dan ga je met je muis staan op dat stukje waar jouw foto's staan en dan zie je een kruisje rechtbovenin. Als je daar op klikt wordt het uit de buzz gehaald van iedereen (:.
    Oke, ik keek net weer bij de homepage en gelukkig is het weg. Dus volgens mij ziet niemand het meer.
    hahaha, ik schrok me echt helemaal dood.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hoezo uitlachen? Dat is toch mooi :S


    Life is hard and then we die

    DELICI0US schreef:
    (...)Oke, ik keek net weer bij de homepage en gelukkig is het weg. Dus volgens mij ziet niemand het meer.
    hahaha, ik schrok me echt helemaal dood.


    Haha, oké (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoezo uitlachen? Dat is toch mooi :S
    Ja maar kijk, het ziet er een beetje raar uit al die handen en nagels haha. Ik zou het zelf ook raar vinden, dus vandaar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Waarom gaan ze je uitlachen. Krabbel hun en zeg.
    'Sorry dat was voor een wedstrijd (:' Thats it!