Ik heb dus een hele goede vriendin van mijn basisschool, ondertussen zitten we allebei op het middelbaar en gaan naar de 2e. wij zijn allebei naar een andere school gegaan en hebben nu nog contact met de mail. Een soort penvriendinnen. Zij vertrouwde mij ALLES toe. echt alles. ik haar ook. Zij is nogal een lastige puber zeg maar en heeft geprobeert te roken, xtc geslikt enzo. allemaal maar 1x maargoed. ze heeft het gedaan om te weten hoe het was en ze doet het nooit meer. zij was dus verliefd op haaf achterneef, dat is niks geworden. Nu heeft ze het met een jongen van 18. En haar ouders waren er achter gekomen. ze kreeg huisarrest en heeft veel ruzie met hun. we gaven elkaar tips en die jongen is super aardig volgens haar en volgens mij is dat ook wel zo. Ik schreef vroeger ook altijd al verhalen, gewoon voor de lol over de meest domme dingen, liefde enzovoorts, verzonnen natuurlijk. en wat bleek nou. Die ouders van haar hebben al onze mails gelezen. ALLES. zij weten nu mijn diepste geheimen en die van haar. ze hebben haar verboden te internetten, mailen en heeft nu huisarrest. ook willen ze met mijn ouders gaan praten. ik snap er niks van want ik heb er juist voor gezorgt dat ze de slechtere dingen niet meer deed. Die ouders hebben letterlijk tegen haar gezegd dat ik alleen maar vrienden met haar ben zodat ik een verhaal over haar kon schrijven.
Zo ben ik niet. Zij had tijdelijke oplossingen gevonden en door die ouders hebben wij ons mailcontact verbroken. Alle contacten met elkaar. Ze moest alles even op een rijtje krijgen en alles oplossen. ik heb haar nog een paar keer gezien, gepraat enzo. We spreken niet af met elkaar en hebben voor de rest geen contact. ik ben als de dood haar ouders onder ogen te komen aangezien haar jongere zusje bij die van mij in de klas zit en ik mijn zusje nog wel eens ophaal van school. ik ben bang dat als ze me zien mijn vriendin problemen krijgen en dat ze naar mijn ouders toestappen.
dit moest even gezegd worden.
help!
[ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 22:15 ]
"The farther backward you can look, the farther forward you will see."