• Haha okeej..Vandaag zaten ik en mijn broer te eten en hij begon over wat hij vroeger allemaal deed en geloof me ik lag plat..

    Dus er was een jongen en die was stout en die leraar was hem beu dus hij roepde op hem 'HOU U BAKKES EN NAAR BUITEN' die jongen was koppig dus ging hij comentaar geven 'Euhmm..mag da iets belever..' die leraar was woedent en weet je wat die zei'HOU U BAKKES EN NAAR BUITEN AUB' zo waren er nog maar kwil effe die van jullie weten..Zin om te lachen xD

    mijn broer vertelde ooit eens een vaag verhaal over een meisje dat 'Griet' heette, en de leraar riep heel boos 'Ga naar buiten Griet !' & toen vroeg dat meisje 'Welke Griet?' & toen riep de leraar 'Seg, hoeveel Grieten zitten hier he ?' & toen lag blijkbaar iedereen plat,
    ik denk dat het best grappig moest geweest zijn als we er bij waren geweest (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik had een leraar maatschappijleer, en zijn motto was: Fris, fruitig en respectvol.
    Oh, en als we druk waren zei hij: Laat de energie van je afglijden als badschuim onder de douche. Meer was er niet nodig om de klas plat te krijgen x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ohmygaskarth schreef:
    mijn broer vertelde ooit eens een vaag verhaal over een meisje dat 'Griet' heette, en de leraar riep heel boos 'Ga naar buiten Griet !' & toen vroeg dat meisje 'Welke Griet?' & toen riep de leraar 'Seg, hoeveel Grieten zitten hier he ?' & toen lag blijkbaar iedereen plat,
    ik denk dat het best grappig moest geweest zijn als we er bij waren geweest (':

    Die is wel humor haha!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, mijn neef heeft wel veel meegemaakt.

    Mijn neef (laat we hem even Leo noemen) zat niet op te letten in de klas dus gooide de leraar een borstel (voor het bord mee schoon te maken) naar zijn hoofd. "Leo geef mijn borstel eens terug." Leo grijnsde en smeet de borstel keihard door de klas heen, waardoor de borstel met een klap tegen het bord aankwam en er een hele scheur in het bord ontstond. "Dat scheelde niet veel of het was tegen mijn hoofd!" Leo antwoordde: "Dat was ook de bedoeling." De leraar werd boos en riep: "Ga je melden!" Leo stond op en liep naar voren om het lokaal uit te lopen. De leraar wilde Leo schoppen, maar Leo kreeg dit al snel door en schopte tegen het andere been van de leraar waardoor deze op de grond viel.

    Haha als je het hem zelf hoort vertellen is het veel leuker vind ik persoonlijk maar oké(:
    Eigenlijk heeft mijn neef zoveel op het middelbaar uitgehaald, dat ik het niet eens allemaal kan herhalen. (Hij kreeg op zijn eerste dag al een klap van een leraar ;x).

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 0:33 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.