• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er geen 1 maar ik kan volgens mij is een staafje aan het begin beter (ontstekingen en opzwellen)...
    Die verlammingen en bloemkooloren heb je ook bij een Helix (die ik heb) alleen die kans is echt klein... 1 op de zooooveel mensen heeft dat, onderhou je hem gewoon goed dan heb je echt ene inieminie kans erop...
    Qua pijn is het bij iedereen verschillend dus daar kan ik geen antwoord op geven, bij mijn ene klasgenootje was het 3 maand daarna nog zo erg en bij de ander was het na een dag over... En naverzorgen is vaak wel 6 weken sowieso elke dag (tip gebruik geen sterilon... Heb ik bij mijn helix wel gedaan en dat doet ontiegelijk pijn en prikt!)


    dream, dare, fly!

    A. Een staafje is beter, een ringetje kan constant bewegen, staafje blijft beter zitten.
    B. Broodje aap, het ergste wat eventueel en in uitzonderlijke gevallen kan gebeuren is dat er wild vlees gaat groeien of af en toe een kleine ontsteking
    C. de ergste pijn is het zetten, daarna brand het misschien een paar uurtjes en heb je er de eerste nachten last van, verschild per persoon. ook is het beter om er niet op te liggen de eerste nachten. elke dag schoonmaken, de piercer zal je ook zeggen wat je het beste kan doen ;)

    Merci :]

    & Ja, sterilon heb ik vaker gelezen dat het wordt afgeraden.


    No growth of the heart is ever a waste