• Jaaa okee. Ik moet even mijn agressie kwijt :Y)

    Vandaag, dag twée in 2ASO..: Kennismaking, Kennismaking, Blabla..
    Geen seconde les gehad (:

    Maaaaar: Dat wijf van Nederlands heeft ons al een taak gegeven voor morgen!?
    Serieus, ik heb er echt geen zin in. Dan ook nog eens nét het zelfde dan vorig jaar.

    Spreektoets; 'Stel jezelf voor' -.-

    Kun je het je voorstellen?

    Hallo. Ik ben toke, ik ben bijna 13. Mijn hobby's zijn dansen & toneel. Ik woon in Lanaken. Dit. Dat. Bla. Bla.


    Hebben jullie ookal huiswerk?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Jup, mn leraren hebben allemaal dinsdag (eerste lesdag) al hw opgegeven.

    Nope, al drie jaar geen school meer. (krul)
    Maar wel bagger dat je weer zoiets moet maken. T_T


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja.
    Ik had kennismaking van klas 3 op maandag, nog een op dinsdag en les sinds gister -.-'
    Wees blij x'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik moet een tekst lezen en samenvatten voor Ethiek en een stukje leestekst vertalen voor Latijn en tegen maandag hebben we een taak voor Wiskunde. Dus wees gerust, jouw opdracht valt nog mee. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik ben al 2 weken druk bezig met me huiswerk en ik heb ook al 2 toetsen gehad '-.-


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb voor morgen huiswerk van economie, maar ik ben nu al mijn lesbrief vergeten, dus ik kan het meteen al niet maken haha :')

    Ik heb ook al een werkstuk + presentatie voor kunstgeschiedenis opgekregen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hee, dat moesten wij twee jaar geleden ook doen bij Nederlands! De eerste les al, onvoorbereid --' Dit jaar moeten we gelukkig nog niets doen (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Moest al een heel alfabet leren-,-
    Grieks.


    Food.

    Nouja, dat is toch niet zo heel erg?
    Als ik zoiets moet doen improviseer ik gewoon wat.
    Ik heb morgen Engels, wiskunde en Nederlands als huiswerk, en is allemaal zó veel.. En wiskunde snap ik niet, na één week al. Great!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, ik ben gisteren 2 uur bezig geweest met huiswerk. En net heb ik ook weer wat gemaakt. Haha, en dit is nog maar de eerste week. (:

    RESCUExME schreef:
    Hee, dat moesten wij twee jaar geleden ook doen bij Nederlands! De eerste les al, onvoorbereid --' Dit jaar moeten we gelukkig nog niets doen (:

    Jep, maar toen moesten wij dat schriftelijk doen, en ik had meteen een 3 op =P
    En sindsdien heb ik het die leerkracht zijn leven zuur gemaakt^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bij ons willen ze net niet dat wij ons voorstellen, maar dat komt omdat de reputatie van onze klas ons vooruit gesneld is.
    Nja, dit is mijn 6e jaar, dus dan kennen de leerkrachten je onderhand. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Jep, maar toen moesten wij dat schriftelijk doen, en ik had meteen een 3 op =P
    En sindsdien heb ik het die leerkracht zijn leven zuur gemaakt^^

    Uh, da's nie waar? Wij hebben ons ook voor de klas moeten voorstellen! Maar da kan ook vorig jaar geweest zijn...


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik zit nu in 3ASO Humane Wetenschappen, en ik moest me vandaag voorstellen in Frans(in de Franse les tuurlijk) Hahaaa, ik panikeerde even, maar het ging goed (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Goh je zou maar op een school zitten die niet aan huiswerk doet (A)


    dream, dare, fly!