• Okee *kuchkuch*

    Ik had een idee voor een story.. Ik ben eraan begonnen, maar weet niet of ik het moet posten op Q.

    Wat denken jullie over dit:


    Waking up is just a dream
    Eye denkt heel anders over het leven. Op haar voorlaatste examen (Nederlands) krijgt ze als opdracht een opstel te maken met als titel 'Jouw zicht over het leven'. Ze grijpt haar kans en schrijft alles eerlijk op wat ze in haar hoofd heeft.

    Haar cijfer laat merken dat het niet zo goed was als ze dacht, en ze neemt de beslissing van school te switchen..
    In haar nieuwe klas leert ze iemand kennen die heel erg veel respect voor haar ideeën heeft, en haar wil begrijpen.


    ~Wss vinden jullie dit een beetje dom. Geef eerlijke mening aub~

    :Y)


    ---- oke: Dit is hem. (: ----

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 14:54 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind zo'n filosofisch verhaal best wel origineel en interessant. Als het leuk geschreven is, zou ik het wel lezen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het lijkt me wel goed. En; even een foutje; het is 'Jouw zicht op het leven'. :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Doen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Armani schreef:
    Het lijkt me wel goed. En; even een foutje; het is 'Jouw zicht op het leven'. :X

    Oh dankjewél (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het is misschien niet echt een verhaal voor op Quizlet, maar misschien scoort het daarom wel beter, gewoon proberen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Doen. Dit soort verhalen, die niet over voetballers, twilight, Justin Bieber of TH gaan, vind ik altijd leuk om te lezen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.