Ik moet toegeven dat dit waarschijnlijk niet de titel wordt!
Jana Fernànez is juist bevallen van haar eerste dochtertje [.]. Jana zit met een klein probleem. Ze weet niet of ze [.] haar eigen achternaam moet geven of die van haar biologische vader. Per slot van rekening, weet de wereldberoemde voetballer niet eens dat Jana zwanger was van hem. Met haar beste vriendin en tevens meter van haar dochter reizen ze Francesc Fàbregas Soler achterna naar het rumoerige Zuid-Afrika. Cesc moét en zal te weten komen dat hij een dochter heeft. Maar dan stuit Jana op de harde waarheid dat Cesc weer een nieuwe vriendin heeft en de twee verloofd zijn. Jana's hart breekt voor de tweede keer en ze overweegt om terug naar huis te gaan. Maar haar nieuwe vrienden houden haar hoe dan ook tegen. De voetballers zullen er alles aan doen om Cesc van zijn nieuwste verovering te zetten -wie ze allemaal niet moeten hebben- en er voor te zorgen dat Jana en Cesc terug bij elkaar komen. Deze keer voor altijd..
.
Rollen;
Amoureux & Toyfriend
- Vriendinnetjes van Spaanse voetballers (geen Torres, sorry, ik vind Olalla geweldig x])
Arsenal
- Zelf verzonnen rollen
Info;
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Foto:
Karakter:
Beroep:
Extra:
Naam Jana's dochter:
Titel?:
Als er in de karakter van de GF van Cesc staat: 'Bitchy maar ook lief' of in die stijl ga ik werkelijk flippen en krijg je de rol niet!
[ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 16:13 ]
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.