• Ieder meisje droomt wel van een ware liefde. Net als dat bijna ieder meisje wel eens twijfelt of het wel echt bestaat.
    Maar waarom kan liefde soms zo onmogelijk zijn, als je elkaar zo ver van huis ontmoet, zonder te weten waar de ander woont? Of je de ander überhaupt ooit nog tegen zult komen.
    Eén nacht.
    Eén nacht hebben we elkaar lief gehad, samen compleet door elkaar.
    Onder de sterrenhemel van het slapende eiland Bonaire, waar het strand die nacht alleen voor ons was.
    Waar de wereld die nacht alleen van ons samen was.
    De aarde leek niet groot en sterk genoeg om ons uit elkaar te kunnen halen en de liefde tussen onze aanrakingen was puur, ongedwongen, teder en zó bijzonder.
    Eén moment, dat je leven op zijn kop zet … en er voor zorgt dat je alles opzij zet om diegene terug te vinden die jouw hart compleet maakt. Die de pijn van het gemis zal verzachten.
    Zal ik je ooit terug vinden, liefste?


    Dit verhaal is ontstaan uit de liefde tussen mij en mijn vriend. Wij hebben al 2,5 jaar een relatie, terwijl hij in Nieuw Zeeland woon en ik in Nederland. Het is weliswaar niet gebaseerd op onze eigen relatie, maar ik wil heel graag eens op mijn eigen manier een (mooi) verhaal maken over liefde die zich nergens door laat stoppen. Op een manier die niet veel mensen kennen/aankunnen.

    Dus:
    Doen/niet doen?
    Zou je 't lezen?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 2:18 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Doen/niet doen? Doen. :9~
    Zou je 't lezen? Ja. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Doen/niet doen? Doen. :9~
    Zou je 't lezen? Ja. :9~


    ^^


    - Side note; Dit wordt géén thriller.
    [Gezien de meeste van jullie weten dat dit normaal een van de enige genres is die ik aanhoud. :'D]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.