De kapper kwam vandaag dus en ik wou eens iets anders proberen. Dus ik vroeg om zeker zeven centimeter van mijn haren te knippen en het wat voller te zetten eventueel met zo van die neppe krullen, je snapt wel en ik vroeg een rechte froufrou die aan de zijkanten wat langer is.
Wat krijg ik?! Krak hetzelfde kapsel als dat ik ervoor had. Er is misschien twee centimeter af (als het al zoveel is) en het heeft absoluut geen krullen, zelfs geen volume, het is zelfs steiler dan daarvoor (en ik wist niet eens of dat nog wel kon) en mijn bles ik wat bijgeknipt. En ik haatte die bles al twee maanden en nu moet ik weer twee maanden wachten voordat de kapper weer komt.
Waarom luisteren die rotkappers nu niet gewoon naar wat je vraag?
Ik haat ze echt; ze verpesten niet alleen je haar maar ook je leven. Zo wou ik dus naar de wedstrijd Arsenal - Blackburn kijken, (we waren toch met vier dus als iedereen voor mij zou gaan zou ik die match helemaal hebben kunnen uitkijken) is het zo vijf minuten voor de wedstrijd begint, is de kapper klaar met mijn mama en zegt die dat het mijn beurt is. Ik kon hem wel wurgen. Ik begon echt te huilen toen ik terug thuis bij mijn papa kwam. Gewoon van frustraties omdat ik Arsenal niet heb zien spelen én omdat mijn haar nu nog steeds hetzelfde is.
Pf, dat luchtte op!
Hebben jullie ook zo'n haat aan kappers?
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.