• Ja nou, 15 December komen Angus & Julia Stone in de Melkweg, en ik ben zooooo'n fan van hun muziek dat ik daar gewoon per se heen moet. Alleen nou is dus het probleem: niemand, maar dan ook echt niemand kent hun, en wilt dus mee. En no way dat ik in mijn eentje ga.
    Het is vrij rustige muziek enzo, dus ik zit er serieus aan te denken om gewoon te vragen of mijn moeder mee wilt? D: Care, als ik daar maar heen kan. Of staat dat heel achterlijk?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom staat dat belachelijk? Er zijn zoveel die met hun vader meegaan naar een concert waarom zou jij dan niet met je moeder kunnen gaan?(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kom al (cat) En nee, het is niet achterlijk. Ik ga binnenkort ook naar een concert met mijn pa.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien met iemand van Quizlet?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Misschien met iemand van Quizlet?

    Hmm ja dat kan opzich wel, maar mijn ouders vinden het denk ik niet zo goed als ik 's avonds na dat concert in mijn eentje in het donker terug naar het station moet lopen, en vervolgens nog een uur terug moet met de trein :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tragically schreef:
    Waarom staat dat belachelijk? Er zijn zoveel die met hun vader meegaan naar een concert waarom zou jij dan niet met je moeder kunnen gaan?(:

    Ik vind het helemaal niet erg als je met je moeder gaat. Als je echt graag wilt en je moeder vindt het ook leuk, waarom zou je niet gaan?
    Ik ga vragen of mijn nonkel met mij naar Within Temptation wil :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb mijn moeder maar gewoon gevraagd en ze gaat mee, yay _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ga gewoon met je moeder gelukzak
    mijn moeder zou zoiets niet doenxo


    You don't deserve my tears, i guess thats why they aren't there (:

    Ik ben met mijn moeder naar Within Temptation geweest. Dus ik vind er niets belachelijks aan. Het is toch gezellig om eens iets met je moeder te doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou gewoon gezellig met uwe mams gaan :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind de muziek niet zo leuk ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben ook eens met mijn vader naar een concert geweest, dus ik vind het helemaal niet raar hoor. (:

    Ik ga binnenkort ook naar een concert, maar niemand vind gaat goed, die ik ken. Dus mag mama mee =D.

    @Optimistic
    Welke datum en waar ga je naar WT? Ik ga namelijk 6 maart in Groningen:D

    On-topic: Het is niet erg als je met je moeder gaat hoor...ik ga meestal alleen...maar dat ligt eraan dat we geen kaartje extra willen besteden...tijdens de TH-concerten heeft mijn vader zich altijd wel vermaakt:D en no way dat mijn vader mee naar binnen wil in TH xD btw. mijn pa brengt en haalt me altijd...

    Dus kun je je moeder gerust vragen hoor...het is geen schande:D als concertkaartjes soms niet zo verschrikkelijk duur waren zou ik mijn ma wel meesleuren:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga wel mee (krul) hahah grapje
    maar Jewels and Gold is echt leuk van ze :9~
    Ik zou dat sowieso echt niet halen met geld, want ik ga naar Two Door Cinema Club, The Drums en waarschijnlijk ook naar London Calling (en heel misschien naar Vampire Weekend :3)


    There are several things that I have been doing wrong.