• Ik heb echt het idee sinds dat ik in de 1e zat, dat ik spraakpolio begon te krijgen. Ik zit nu in de 3e en het wordt alleen maar erger. Ik bedoel ik moet nu echt over elk woordje gaan denken voordat ik het zeg, zelfs lezen is achteruit gegaan. Ik bedoel hard op lezen, want in m'n hoofd gaat alles gewoon goed. Ik typ moeiteloos en lees moeiteloos uit m'n hoofd. Alleen maak ik serieus veel fouten in de normaalste zinnen als ik ze spreek, terwijl het dan niet mijn bedoeling was erover na te moeten denken hoe ik die zin ook alweer moest zeggen.
    Conclusie: Middelbare school geeft mensen een spLaakgebLek. Haha, wie is het met me eens?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Geen idee, zit er al een tijdje niet meer op. 8D
    Maar zelfs zonder heb ik het ook! :'3
    O, en ik ken er eentje met hele erge typtyfus. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Geen idee, zit er al een tijdje niet meer op. 8D
    Maar zelfs zonder heb ik het ook! :'3
    O, en ik ken er eentje met hele erge typtyfus. :9~

    Gelukkig heb ik geen typtyfus, anders zagen jullie heel veel rare woorden en heel vaak uhmm ertussen staan. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik :'D Bij mij komen er soms echt zinnen uit die ik zelf niet eens begrijp haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb daar ook last van. Typen, schrijven, lezen, denken, ... dat gaat allemaal perfect tot ik begin te praten. Dan begin ik echt wartaal uit te slaan. :l


    Let the Night embrace you

    Ik!
    Met hardop voorlezen doe ik er echt veeel langer over.. echt heel bizar


    La credenza è una medicina contro il timore

    Stripe schreef:
    Geen idee, zit er al een tijdje niet meer op. 8D
    Maar zelfs zonder heb ik het ook! :'3
    O, en ik ken er eentje met hele erge typtyfus. :9~

    O Shut up jij, ik ben ziek remember? -excuus-

    On - topic; Eh ja, maar dan is het meer dat ik niet op de woorden kom. Ook al is het een simpel woord zoals 'pen' of zo.D:


    everything, in time

    Ja, daar heb ik ook last van. Sommige gemakkelijke woorden komen niet uit m'n strot, woorden zoals stoel.. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik weet niet echt, ik zit sinds een week in de 1ste.(krul)


    .

    Hahaha, ik ook. Ik dacht dat het lag aan Spanje, dat door het Spaans praten mijn Nederlands kapot was. (krul)


    All this dampness is damp.

    Ik praat altijd heel snel en daarom struikel ik over mijn worden. Soms zit ik echt zo 'blalballab -stilte- jemig. blaalbla. -zodan.- balalbal.'


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik praat gewoon te snel..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reassurance schreef:
    Ik :'D Bij mij komen er soms echt zinnen uit die ik zelf niet eens begrijp haha.

    Hahaha bij mij ook D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Same problem. En ik heb moeite met de aandacht op het gesprek te houden en om op woorden te komen. Ik ben dan een uitleg aan het doen en dan kijk ik even weg, gesprek kwijt. Begin ik terug, woord kwijt. Vind ik het woord, kan ik dat niet fatsoenlijk uitspreken. Zó onhandig Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California