• Er is laatst, twee dagen geleden ongeveer, een vrouw van 54 in elkaar geslagen.
    Ze liep van de Randstadrail naar haar huis. Het was gewoon overdag. Opeens werd ze in elkaar geslagen, door een nog steeds onbekende dader.
    Ze werd in het ziekenhuis opgenomen, maar toen was het al te laat; ze had ernstige hersenletsel. Daarom werd de stekker eruit getrokken.
    Een goede vriend van mij uit mijn klas, was familie van haar. Het was zijn tante. Ik vind dit zó erg! Hij is er ook echt kapot van. Dat je overdag, als 54 jarige vrouw in elkaar wordt geslagen. Ik vind het echt bizar. Ik durf daar nu echt niet meer te komen...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Belachelijk dat iemand zo laag kan gaan.
    Jezus, daar word ik echt boos om. Serieus, ik aargh, laat maar, voordat ik verkeerde opmerkingen ga maken.
    Ik zal een kaarsje voor haar branden, nouja, haar ziel. May she rest in peace and much more.


    You move me ......... Kurt

    Dat is echt heftig. En omg, echt zwak. Iemand van 54 in elkaar slaan -sowieso al iemand in elkaar slaan is erg, maar zo iemand kan zich waarschijnlijk niet eens verdedigen. Ah, en ik vind het erg voor die jongen. ;o

    Ik zal voor haar bidden.. Echt zo erg.. En zeker
    voor jou klasgenoot..(huil)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Highmore schreef:
    Belachelijk dat iemand zo laag kan gaan.
    Jezus, daar word ik echt boos om. Serieus, ik aargh, laat maar, voordat ik verkeerde opmerkingen ga maken.
    Ik zal een kaarsje voor haar branden, nouja, haar ziel. May she rest in peace and much more.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wat erg voor de jongen :/. Dat gaat inderdaad nergens meer over. Ik vind het echt akelig, het idee wat mensen iemand zomaar, zonder reden aandoen. Die mensen komen zichzelf nog wel tegen. Zoiets kun je niet ongestraft doen. Of ze nu vervolgd worden door de overheid of door hun schuldgevoel, naar de klote zullen ze sowieso wel gaan. Bah, echt.. wat erg. :/ Kan me ook voorstellen dat je je op die plek nu ook totaal niet meer op je gemak voelt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is zo erg! Hoe kan iemand nou zoiets doen?Heelveel sterkte toegewenst aan haar familie, vrienden en iedereen die hier onder lijd.

    Pff, dat is echt stom man ;s
    Ik vind het echt nutteloos als mensen anderen in elkaar gaan slaan zonder reden.
    Mijn neef is laatst aangevallen omdat hij alto zou zijn. Ook zo nutteloos .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is echt erg zo iets.
    Bij ons is vorig jaar ook zo iets voorgevallen in de aard. Voor onze school is een vrouw van 56 verkracht op klaarlichte dag. Wie is er nu zo ziek om zo iets te doen? Ik snap al dat geweld soms echt niet.


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat is echt héél laag van de persoon die dat gedaan heeft :s Ik snap er ook niets van. Tegenwoordig zijn er echt geen normale mensen meer of zo...


    Beeeeeeeesje :-)

    Dat is echt verschrikkelijk inderdaad. Arme jongen. Ik kan daar zo kwaad om worden, dat iemand zomaar een onschuldig iemand in elkaar kan slaan. Ik word echt agressief nu.
    Wens die jongen maar sterkte, want ik vind t echt heel erg voor m.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    KirstenSnaps schreef:
    Wat erg voor de jongen :/. Dat gaat inderdaad nergens meer over. Ik vind het echt akelig, het idee wat mensen iemand zomaar, zonder reden aandoen. Die mensen komen zichzelf nog wel tegen. Zoiets kun je niet ongestraft doen. Of ze nu vervolgd worden door de overheid of door hun schuldgevoel, naar de klote zullen ze sowieso wel gaan. Bah, echt.. wat erg. :/ Kan me ook voorstellen dat je je op die plek nu ook totaal niet meer op je gemak voelt.


    Some people make the world special just by being in it

    Dat slaat echt nergens op, wat een laffe gasten. (cat) Daar kan ik mij zo over opwinden hé.. Ze moeten ze opsluiten.

    En wens die jongen heel veel sterkte van mij.


    Hope goes lost but never dies.

    Bedankt iedereen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    Wat erg voor de jongen :/. Dat gaat inderdaad nergens meer over. Ik vind het echt akelig, het idee wat mensen iemand zomaar, zonder reden aandoen. Die mensen komen zichzelf nog wel tegen. Zoiets kun je niet ongestraft doen. Of ze nu vervolgd worden door de overheid of door hun schuldgevoel, naar de klote zullen ze sowieso wel gaan. Bah, echt.. wat erg. :/ Kan me ook voorstellen dat je je op die plek nu ook totaal niet meer op je gemak voelt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.