• Vandaag werd op de schoolsite bekend gemaakt in welke klas je komt. Ik zit ik 5H7. Maar er staat verder niet bij wie er daar allemaal inzitten. Dus ik ging aan iedereen rondvragen waar ze zaten.
    And guess what?
    Ik zit EINDELIJK bij mijn beste vriendin in de klas, met wie ik ook altijd naar school fiets, dus dan komen onze fietstijden ook weer overeen! Ik ben zooo blij, want de kans is zo klein dat je bij elkaar in de klas komt, omdat er acht 5HAVO-klassen zijn :'D Damn, ik ben echt héél blij nu, want vorig jaar had ik echt een rotklas met allemaal saaie mensen enzo :')

    Over deze blijdschap moest ik gewoon even een topic maken _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Woehoeeee!! :D


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    haha happy :"D
    leuk voor je ^^


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Leuk voor je :)


    Your Butt is Mine!

    Geweldig, ik ben blij voor jou! (flower)(flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Leuk voor jou :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik zit sowiesow niet bij mijn beste vrienden in de klas, want die doen of een ander profiel, of zijn blijven zitten, of zijn al van school.

    Maar ik ben blij voor jouw ;3


    SLOAN.

    & dubbel OMG, mijn andere vriendin zit ook in 5H7 :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha wow, jij hebt geluk! Gefeliciteerd :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Ah, dat is echt fijn voor je (: Dan is school tenminste wat minder saai :Y)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    yeay


    Bieberfeverrr <33333!

    Gosh, dat is geweldig ! _O_


    wth.

    Dat is echt geweldig voor je :'DD!

    leeeeeuk.
    ik zit in H4D.
    en ik moet met een fxcking dom klassenboek gaan lopen ookal wil ik dat niet.


    Smiling but close to tears.

    Leeeuk! :"D

    Ik weet pas de eerste schooldag bij wie ik in de klas zit, en in welke klas ik zit. --' Want dan hangen ze pas lijsten op.. >.<


    You were much more muchier, you've lost your muchness.