• ik was dus nogal in een vage bui wat muziek betreft en d8 van, ik ga beginnen met al mijn oude cd's luisteren (drake bell, jonas brothers, demi lovato en zo). en net, toen ik een cd erin ramde(A) nee oke niet ramde, maar toen bleef ie dus de hele tijd steken... hebben jullie dat ook wel eens, want ik had het ook een keer met een drake bell en een tokio hotel cd die ik best lang niet geluisterd had. maar al die cd's heb ik dus echt ontelbaar vaak geluisterd, en ik vroeg me gewoon een beetje af, hebben jullie dat ook als jullie een cd heel vaak luisteren/lang niet geluisterd hebben, of miss dat gecombineerd? want ik vind dat dus echt irritant want mijn cd's zijn gwn mijn verzameling...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik snap je niet goed..:X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik koop albums, zet de muziek dat erop staat op iTunes, zet het dan op mijn iPod en raak die cd's bijna nooit meer aan :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    amorevampiro schreef:
    Ik snap je niet goed..:X

    cd's zijn zegmaar wat ik verzamel :p, ik kan het gewoon niet egt uitleggen, ik moet ze altijd per se kopen en niet downloaden of zo. nou, en dan is er gwn een moment dat ik een cd heel vaak luister en daarna heb ik dat weer met een andere cd. en nu ben ik dus al mijn oude cd's aan het luisteren en zitten ze aldoor vast. op die manier xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    oebele schreef:
    (...)
    cd's zijn zegmaar wat ik verzamel :p, ik kan het gewoon niet egt uitleggen, ik moet ze altijd per se kopen en niet downloaden of zo. nou, en dan is er gwn een moment dat ik een cd heel vaak luister en daarna heb ik dat weer met een andere cd. en nu ben ik dus al mijn oude cd's aan het luisteren en zitten ze aldoor vast. op die manier xD



    Ah, heb ik ook.xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn HC-live cd blijft soms hangen. (huil)


    You are the poetry Shakespeare was missing.