• De laatste rollen voor dit verhaal;
    ik zag geen toekomst. ik was altijd ongelukkig en wist niet hoe het ging komen. Was het ooit gekomen? Zou er een toekomst zijn. Of was dit voorbestemd. Ik wist dat ik nu mijn kans moest pakken. Ik zou nu springen. Weg van dit. Weg van de wereld. voor eeuwig.
    Mijn laatste gedachtes vlogen voorbij. Liefde,ouders,vrienden. maar hoe zou de hemel zijn? Hoor ik wel thuis in de hemel? Bestaat de hemel? Men zegt dat je op het laatste moment van dood gaan niks meer voelt niks meer herinnert. wat was er waar en wat moest ik geloven. Een pijn scheut trok door me heen en ik wist dat ik mijn arm had gebroken. maar ik hoorde niks. ik voelde geen klap. Ik voelde slechts een bons. Ik voelde niet zoveel. Allen veel pijn. Bloed,wanhoop. En een jongen die schreeuwde. Mijn hoofd bonsde. En ik herinner me niks meer. Het is zwart.


    De laatste rollen dus;
    Undesirable Zal het zusje van het mannelijke hoofdpersoon spelen. Daarbij speelt ze ook een van de zieke op de afdeling spelen
    - Wat mensen op de afdeling bij haar Nadineex,krentenbol

    naam;
    leeftijd;
    karakter;
    likes;
    dislikes;
    Je word gewaarschuwd als je de rol hebt.

    Ook als je het verhaal wil lezen (met of zonder rol)
    mag je dat hier plaatsen. Ik zal je bericht geven.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 18:44 ]

    Bedankt voor het reageren --*

    Ik zal invullen ^^
    rol; het zusje
    naam; Elloise [wat is hun achternaam?]
    leeftijd; 11 jaar
    karakter; lief, moedig, creatief, speels, houdt van humor, kijkt op naar haar oudere zus, intelligent, schattig, soms wat luidruchtig, perfectionistisch, nieuwsgierig
    likes; wandelen met de hond, buiten spelen, bij vriendinnen zijn, dansen
    dislikes; spinnen, pestkoppen
    En je mag me waarschuwen als hij online staat (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 15:50 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    naam; Nadine
    leeftijd; 14
    karakter; lief, snel geïrriteerd, naïef, beïnvloedbaar
    likes; zwemmen, make-up
    dislikes; zeurende mensen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    whaha lol,
    ________________________
    naam;Nicholas [nick] Gray
    leeftijd; evenoud als de hoofdpersoon? misschien één jaartje ouder
    karakter; stil -niet verlegen. pessimist. bot >voor niet-vrienden dan. Vriendloos xd >door zijn karakter meestal. Lijkt gevaarlijk, is hij eigenlijk ook... >als het een soort inrichting is dan heeft hij last van woedeaanvallen :'D< Slim. Nieuwsgierig ingesteld. Zegt alleen wat als het nodig is.
    likes; computers. boeken. klik-pennen. oude schilderijen/oude boeken, zolders met oude spullen.
    dislikes; gheh, meisjes. aandacht vragende mensjes. Mensen eigenlijk gewoon... Muziek >geluid. dieren. water>zwemmen. sport>hoewel hij niet dik is.

    foto?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ohja, ik wil het verhaal graag lezen :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.