• Ja, ik liep van de wc naar de computerkamer toe, en toen stootte ik eerst mijn teen tegen een krukje in de gang, waar we altijd lezen, en boeken mee pakken. Dus ik had al een pestpijn, en ik loop dus gewoon verder, en kom ik in mijn zus haar kamer (de pc kamer dus haha) en stoot ik keihard mijn teen tegne het bed O_O. Mém, dat deed echt focking pijn. En nu voel ik hem nog steeds, terwijl het al 5 minuten geleden is. Ik ben echt onhandig bezig, twee keer tenen stoten in een minuut.

    Hebben jullie ook zulke onhandige acties?


    SLOAN.

    ja mijn tenen zijn al meerdere keren gekneust/gebroken geweest...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Met pasen was ik gevallen en heb ik mijn teennagel overgekraakt. Nou, de randen scheurden nog altijd af, maar het deed geen pijn meer. Een paar dagen geleden heb ik met mijn hiel tegen die teen gestoten (met mijn eigen hiel!) en dus kraakt die nogmaals over. Toen moest ik toch ook wel even zitten hoor, want het begon direct te bloeden (onder die nagel).

    wat een verhaal x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Er staat bij ons wel eens voor de woonkamerdeur zo'n grote krat met allemaal mappen enzo van mn moeders werk. En die staat daar dan gewoon op eens. Daar heb ik ook al vaak genoeg mn tenen aan gestoten omdat het iedere keer zo onverwachts is. D:


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.