• Ik ben zojuist van de trap gevallen. Kluns in tha house. Maar het hagelt hier, dus ik ging de ramen dicht doen, zwikte ik mijn voet om en viel ik zo van de trap. En mijn voet doet écht pijn, samen met mijn rug, maar vooral mijn voet.
    Arme ik is alleen thuis, dus ik heb niemand om mij te troosten. De tranen staan in mijn ogen, maar ik huil niet echt. -trots-

    Wie heeft er medelijden?(cat)


    everything, in time

    Ik!

    Ik ben gisteren van de keldertrap gevallen omdat de klink loshing. Ik trek daar aan, de klink schiet los en ik donder de trap af.

    Veel beterschap!
    (flower)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Achossie, ik heb wel medelijden.(flower)

    Ik ben met het zeilen omgevallen, en toen viel ik tegen de giek aan met mijn onderrug. Nu zitten er twee krassen.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ooooh, -krijgt medelijde- Gouden raad: Leg er ijs op! ;D (nerd)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Leg wat ijs op je voet?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Arme jij!
    Hier schijnt de zon...

    En zoals Hingucker en Liebje al zeiden, ijs erop! En eet er ook een, dat helpt bij mij altijd.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 16:37 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sterkte.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Kan pijn doen. Hier regende het pijpenstelen. En, smeer er Fastumgel op, dat ding werkt echt góed -gebruikt het zelf ook en heeft een topvolleyballer horen zeggen dat het écht werkt en niet zo'n prul is als Reflexspray en Flexiumgel-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Moet ik er een kusje op doen ? (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room