• Als alle losse serie delen automatisch in een story veranderen gaan, denk ik, meer mensen die oude series lezen.
    Het is best lui, maar ik vind het gewoon irritant dat er nu nog zoveel serie delen zijn. En ik wil graag en paar van die oude series lezen, maar heb geen zin om het per deel op te zoeken. :O

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 17:12 ]

    Oneens, niet alle mensen willen hun series in stories veraderen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    De mensen kunnen zelf hun losse quizzen die vroeger samen een serie waren, omzetten in een story.
    Het is gewoon te veel werk als de mods dat moeten doen voor de users die dat niet doen (o.a. omdat ze niet meero p Q komen).
    Denk dus niet dat dit er gaat komen.

    Tegen. Niet iedereen wilt in een story schrijven.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 17:32 ]

    Ik ben het met je eens, maar het blijft de keuze van de user.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ik ben het met je eens, maar het blijft de keuze van de user.

    Ja, klopt, maar het is gewoon irritant.

    Ik vind het niet heel erg om een serie te lezen, maar het is wel irri als je steeds delen van series krijgt als je op 'willekeurig quizlet' klikt, soms moet dat wel vijf keer voordat je een gewone quiz krijgt:(
    Eens, dus, maar ik weet niet of het wel kan..


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind het niet heel erg om een serie te lezen, maar het is wel irri als je steeds delen van series krijgt als je op 'willekeurig quizlet' klikt, soms moet dat wel vijf keer voordat je een gewone quiz krijgt:(
    Eens, dus, maar ik weet niet of het wel kan..

    Misschien als er een paar betrouwbare, gescreende (geselecteerde) quizletters meehelpen alles om te zetten (op volgorde!!) dat het zou kunnen.

    CL schreef:
    (...)
    Misschien als er een paar betrouwbare, gescreende (geselecteerde) quizletters meehelpen alles om te zetten (op volgorde!!) dat het zou kunnen.

    Ik haat het probleem ook. Willekeurig komen er altijd verschillende seriedelen. Zo krijgen de echte quizzen ook geen aandacht meer.
    Je zou een groep kunnen oprichten, maar met enkele users heb je niet genoeg. We praten niet over enkele quizzen die nog in serievorm zijn.
    En je moet ook nog eens de toestemming krijgen van Rutger.
    Eigenlijk zou je ook toestemming moeten hebben van de maker zelf, mssn wil die niet dat zijn serie een story wordt.
    Ik vind je idee goed, denk er zelf ook veel aan. Maar het is misschien niet realiseerbaar. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @ Scandal
    Ik dnek dat Rutger het wel goed vind dat alleen de 'echte' quizen nog quizen zijn. Die krijgen dan idd meer aandacht.
    Nee, dan moeten het veel users zijn.. Maar een tijdelijke (grote) groep is een 'oplossing'.
    Maar de meeste maker zijn niet meer online geweest sinds weet ik veel waneer!

    EA schreef:
    Tegen. Niet iedereen wilt in een story schrijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oneens, ik vind dat mensen daar zelf over mogen beslissen. Als ze hun series, series laten zullen ze daar best een goede reden voor hebben.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    eens en oneens. ik vind het zelf fijner om het te lezen als het in een story staat, maar de mensen die een serie hebben mogen daar eigenlijk ook wel zelf over beslissen..


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    CL schreef:
    @ Scandal
    Ik dnek dat Rutger het wel goed vind dat alleen de 'echte' quizen nog quizen zijn. Die krijgen dan idd meer aandacht.
    Nee, dan moeten het veel users zijn.. Maar een tijdelijke (grote) groep is een 'oplossing'.
    Maar de meeste maker zijn niet meer online geweest sinds weet ik veel waneer!

    Het zal voor de maker wel verschieten zijn wanneer hij terugkomt, dat al zijn quizzen ineens omgezet zijn.
    Misschien moet je eerst een pb sturen naar de maker met de vraag of de quizzen in een story mogen en of hijzelf dat eventueel wil doen? Als die maker na een bapaalde periode niet reageert, dan vervalt de vraag en doe je het gewoon. x]
    Dat lijkt mij wel een goede oplossing op die reactie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het zal voor de maker wel verschieten zijn wanneer hij terugkomt, dat al zijn quizzen ineens omgezet zijn.
    Misschien moet je eerst een pb sturen naar de maker met de vraag of de quizzen in een story mogen en of hijzelf dat eventueel wil doen? Als die maker na een bapaalde periode niet reageert, dan vervalt de vraag en doe je het gewoon. x]
    Dat lijkt mij wel een goede oplossing op die reactie.

    Ja, dat is een goed idee.

    Nee. Want dan wil je quizzen maken en dan gaan die automatisch in een story staan? Da's ook niet handig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.