• Had Tom 3 á 4 jaar geleden een vriendin?


    Ivar Oosterloo.

    Nee, sinds het succes heeft geen van allen meer een vriendin gehad. Alleen Georg en Gustav nu weer. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Voor ze beroemd werden, anders niet meer. (of toch niet voor langer dan twee dagen ('=)
    Gustav heeft in het begin van hun beroemdheid nog een paar weken een vriendin gehad. (Lydia ofzoiets)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 16:41 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    'Vriendin' weet ik niet. Misschien wat meiden om mee te rotzooien. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vast niet (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hij had een keer een 'summer love' zegt Georg op volgens mij de vorige dvd (weet de titel even niet meer..) Maar wat dat inhoudt?


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Hij had een keer een 'summer love' zegt Georg op volgens mij de vorige dvd (weet de titel even niet meer..) Maar wat dat inhoudt?


    Dat was toch een grapje van Georg, omdat Tom daar toen flirterig stond te kletsen met Nicole nogiets van de PCD? [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    wie zou het zeggen??
    ze houden alles geheim misschien maar beter ook als je ziet wat andere sterren mee maken die het wel bekend maken.
    maar tom een vriendin. dat denk ik tog niet,,,


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Geen idee (cat)
    Mag ik vragen waarom je dat wilt weten? Gewoon nieuwsgierig (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    I don't know.


    Food.

    MariTom schreef:
    (...)

    Dat was toch een grapje van Georg, omdat Tom daar toen flirterig stond te kletsen met Nicole nogiets van de PCD? [:

    Ja, ik had het ook als grapje/sarcastisch bedoeld.


    Je moet worden wie je bent.

    ShadowSorrow schreef:
    Nee, sinds het succes heeft geen van allen meer een vriendin gehad. Alleen Georg en Gustav nu weer. :'3


    Bieberfeverrr <33333!

    Sprinkles schreef:
    (...)
    Ja, ik had het ook als grapje/sarcastisch bedoeld.


    Hehe, oké ^^


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Nee. Alleen Georg heeft een vriendin. Tenzij Tom het natuurlijk niet bekend heeft gemaakt... Maar ik denk het niet aangezien we het van Georg dan ook niet zouden weten denk ik.
    Gustav heeft wel een vriendin in het begin van TH gehad maar nu ook niet meer.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Vriendin aka. one-night-stand fso.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Uhuu, hij had iemand Anna-Kathrin, maar die heeft hem gewoon gebruikt voor haar modellencarrière naar het schijnt. Maar toen was Tom denk ik een jaar of 17, in ieder geval in de beginperoide van "Durch den Monsun" :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3