• Ik weet dat je je kan aboneren door die 'notificaties' aan te duiden. Maar dat kan je enkel de eerste keer dat je je bericht plaatst. Als je het wil aanpassen, kan je dat niet meer aanduiden. Ik vergeet dan àltijd om dat aan te duiden en zou het handiger vinden als er een knop bovenaan bij de topics komt, zoals er nu al bestaat voor stories.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mij maakt het niet uit?

    Als het jou gelukkig maakt vind ik het best. Ik check zelf gewoon 'mijn topics', net zo handig.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Als het jou gelukkig maakt vind ik het best. Ik check zelf gewoon 'mijn topics', net zo handig.


    Je begrijpt me verkeerd.
    Ik wou dat net aanduiden bij een bericht, omdat ik dat topic wil blijven volgen, maar net als ik het bericht geplaatst had, realiseerde ik me dat ik het vergeten aanduiden was en zoiets kan je niet aanpassen in je bericht... Dus het topic dat ik wil volgen staat nog steeds niet in 'mijn topics'.
    Snap je? (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Je begrijpt me verkeerd.
    Ik wou dat net aanduiden bij een bericht, omdat ik dat topic wil blijven volgen, maar net als ik het bericht geplaatst had, realiseerde ik me dat ik het vergeten aanduiden was en zoiets kan je niet aanpassen in je bericht... Dus het topic dat ik wil volgen staat nog steeds niet in 'mijn topics'.
    Snap je? (:


    Als je ergens op reageert komt hij automatisch bij 'mijn' topics. Daar hoef je niks voor aan te geven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hingucker schreef:
    (...)

    Je begrijpt me verkeerd.
    Ik wou dat net aanduiden bij een bericht, omdat ik dat topic wil blijven volgen, maar net als ik het bericht geplaatst had, realiseerde ik me dat ik het vergeten aanduiden was en zoiets kan je niet aanpassen in je bericht... Dus het topic dat ik wil volgen staat nog steeds niet in 'mijn topics'.
    Snap je? (:

    Als je iets zegt in een topic, staat het toch sowieso bij mijn topics?

    Jardine schreef:
    (...)
    Als je iets zegt in een topic, staat het toch sowieso bij mijn topics?


    Ohja sorry, ik had 'mijn topics' met 'mijn abo's' verward. :X


    You are the poetry Shakespeare was missing.