• Die jongen van vakantie. Ik had eerder al een topic gemaakt hierover, maar ik weet nu dus dat hij mij ook leuk vindt enzo.. En hij is te lief ;3 Voorbeeldje: Zijn buren hebben een haan gekocht, zegt ie tegen mij; ik ga wel over jou dromen dan slaap ik door de haan heen
    :$ & hij vroeg of ik naar hem toe wilde komen, (hij woont 2,5 uur bij mij vandaan =.=) en dan bij hem achterop de fiets naar het strand.. Wat lieef ;3 Kennen jullie ook zulke jongens, of heb ik nou heel veel geluk? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn vriendje is er zo eentje ^^


    Life is hard and then we die

    Aahw das best lief!
    Mijn date is ook heel lief ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jij hebt echt geluk met zo'n lieve jongen (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Mijn date/vriend/crush is ook zo. Gingen we keihard door Emmen fietsen, ik bij hem achterop en hij maar blijven zeggen dat ik me goed moest vasthouden omdat hij me nog niet kwijt wilde. Dat vond ik echt zo lief n.n

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 21:08 ]


    I am an idiot, I move.

    Terminatrix schreef:
    Jij hebt echt geluk met zo'n lieve jongen (:


    Precies, tegenwoordig zijn lieve jongens erg zeldzaam


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jij hebt heeel veel geluk.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    jup, k heb hetzelfde met een jongen van vakantie.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    een jongen waar ik gisterenavond/vannacht mee aan het flirten die is ook zo lief :X


    Nvt

    Mijn vriendje is ook ontzettend lief :9~


    -

    mijn vriendje is echt zoo lief

    Steeds kusjes op me voorhoofd geven en zeggen hoeveel ik voor hem beteken en me beschermen enzo <33


    I solemny swear i am up to no good