• Ik ben dus mijn tas aan 't inpakken, maar God wat haat ik dat :'D Het komt er altijd op neer dat ik weer téveel kleren meeneem en dat mijn tas dus net dicht kan. Dan komen er nog eens andere kleren bij, maarja de tas zit al dicht. Dan nog eens goed nadenken of ik niks ben vergeten. Ik zie door de bomen 't bos niet meer (krul)

    Bij wie is 't tas inpakken ook zo'n succes?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het leuk, maar ik vergeet vrijwel altijd wel iets :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik vind het leuk, maar ik vergeet vrijwel altijd wel iets :'D

    Meh, ik droom áltijd een paar dagen voordat we weggaaan dat ik iets vergeet x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gewoon een checklist maken van de dingen die je dagelijks gebruikt (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    join the club: ik vergeet standaard m'n pyjama en tandenborstel. En ik neem voor een weekje dan iets van 15 shirtjes mee en twee broeken. In ieder geval, ik ben een ramp met tas pakken. x']


    It's time to be happy again.

    Ik vergeet altijd wel iets.


    Keep on smiling

    Oh ik ben daar best goed in. Ik dump altijd een stapel kleren bij mijn ouders op bed, zodat zij dat weer in de grote tassen kunnen doen. En mijn moeder is er altijd tevreden over. Zij neemt meer mee :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb altijd grandioos teveel mee. Maar ik denk altijd; liever teveel dan dat ik te weinig bij heb. Ik moet wel vaker als ik mijn tas maak een grotere pakken omdat ik er niet alles in krijg anders. (cat)

    Haha bij mij is het precies hetzelfde (krul)

    Ohnoo ik moet woensdag mijn tas inpakken )=


    I'm not schizophrenic. Me neither.