• Bonjour,
    ik ben dus op vakantie en gisteren gingen we met mensen uiteten en daarna naar een terrasje. Ik had mijn iPod en mijn mobiel in me broekzak zitten. Ik voelde me al niet lekker en had het heel erg koud dus toen we weg gingen was ik nogal blij. Lopen we op het pleintje zeg ik ineens: ''Kut mijn mobiel zit niet meer in mijn broekzak!'' Dus wij terug en overal zoeken persooneel helpen. Naja nergens te vinden. Naar het restaurant toe, dat was gesloten. Maar ik wist zeker dat ie op het terras lag. Dus wij zijn daar in totaal 3 keer terug geweest. Conclusie: mobiel gejat. Ik was dus helemaal in paniek. (cat) Maarja die vrouw die ook mee was kende de moeder van iemand die daar werkte dus die ging die moeder bellen en die moeder die dochter en toen weer die vrouw. Moesten die vrouw en die man terug en het duurde dus nogal lang. Bleek het die vrouw had dus gezegt: ''We weten zeker dat het mobieltje hier is en als hij niet snel terecht komt bellen we de politie!'' Toen was de jongen van het personeel die hem had dus overstag gegaan en heeft ie mijn mobiel terug gegeven, die hij dus gewoon had gejat. En elke keer als we weer kwamen stond ie met zijn hand in zijn zak en zenuwachtig naar de grond te staren en wou ie ons zo snel mogelijk weer weg hebben, dus ik had al zo mijn vermoedes maar je kan moeilijk zeggen tegen iemand: zakken legen jij hebt hem. Maar het lullige vond ik nog dat ie hem gewoon hield en niet zei van ja ik heb hem gevonden, want nu heeft ie hem gewoon gejat en als ie hem terug had gegeven had ie hem wel willen jatten maar toch niet gedaan dan.
    Maarja ik heb mijn mobiel iniedergeval weer terug (:

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Serieus, ik snap niet dat mensen zulke dingen doen?

All was well.

Jean schreef:
    Serieus, ik snap niet dat mensen zulke dingen doen?

Ik dus ook niet ik vond het zo'n lul. Met z'n stomme bruine ogen mij aankijken vol medelijden toen ik nog niet wist dat hij hem had. Maar hij keek al zo schuldbewust. Haha het was echt maar beter dat die man en vrouw mijn mobiel terug gingen halen en niet ik, want dan had die jongen vast geen tanden meer in zijn mond.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Genaaid van die gast D:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Oh en hij had mijn mobiel zelfs uitgezet voor het geval we hem gingen bellen. We hebben 5 keer gebeld maar hij stond uit.

Reassurance schreef:
    Genaaid van die gast D:

Als ik hem nog eens zie komt het echt niet goed met hem D:

Bij ons op school had er zo'n wijf zo'n hele dure nieuwe gsm en daar ging ze de hele dag over zitten opscheppen tegen iedereen en hem echt in je neus zitten duwen. Werd hij natuurlijk diezelfde dag nog gestolen. Heeft een leerkracht de hele dag lang dat nummer zitten bellen en boodschappen zitten inspreken en smsjes zitten versturen en uiteindelijk hebben ze hem teruggevonden in een bank in een lokaal. Diegene die die gestolen had was dus zo bang geworden dat ze hem zouden vinden en heeft hij die ergens in een lokaal gedumpt, haha.

All was well.

Dan moet je wel een heel mooi mobiel hebben ;o

it's so empty living behind these castle walls

Jean schreef:
    Bij ons op school had er zo'n wijf zo'n hele dure nieuwe gsm en daar ging ze de hele dag over zitten opscheppen tegen iedereen en hem echt in je neus zitten duwen. Werd hij natuurlijk diezelfde dag nog gestolen. Heeft een leerkracht de hele dag lang dat nummer zitten bellen en boodschappen zitten inspreken en smsjes zitten versturen en uiteindelijk hebben ze hem teruggevonden in een bank in een lokaal. Diegene die die gestolen had was dus zo bang geworden dat ze hem zouden vinden en heeft hij die ergens in een lokaal gedumpt, haha.

Hahaha dat is ook dom zeg. (cat) Heb dan het lef om hem gewoon te geven. Maar als je er zo over opschept is ook gewoon dom, en buiten dat vind ik dat je gewoon op school je mobiel bij je moet houden en niet telkens showen.

Cadillac schreef:
    Dan moet je wel een heel mooi mobiel hebben ;o

Gewoon een LG die op een Blackberry lijkt xd

Reassurance schreef:
    Genaaid van die gast D:

I'm a little bit lost without you <3