• Zoja, waar heb je het laten knippen. Want ik heb het al een x zo laten knippen in scene maar, die hele kapper heeft m'n haar verprutst en ik kon het niet eens touperen omdat ze het zo verneukt had.:X


    Live life like a raver.

    Ik heb mijn haar zelf zwart geverfd en toen heeft de kapper het geknipt, maar het lijkt nergens op en ik kan het ook niet touperen, lol.. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had het ook, ik had uitgroei dus mijn onder kant was zwart en toen stelde de kapper voor om mijn uitgroei vel roze te verfen en dat heb ik dus ook gedaan ='] Het zag er op het eerste gezicht best leuk uit maar later leek ik net een regenboog. Dus heb ik mijn haar weer laten bleken(Jaa heel slecht voor je haar maar ik werd gek van al dat uitgroei). En nu heb ik het gewoon zalm roze alleen ik kan mijn haar ook niet touperen :( Ik ga gewoon naar Amerika en het daar laten doen :D


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Je kan toch élk haar touperen ? Ik heb gewoon, best wel lang haar en ik toupeer het ook, maar niet zo extreem. Ik zie er helemaal niet scene uit.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had het een hele lange tijd. En onze thuiskapster heeft het geknipt.
    Je moet je bovenste laag tot net boven je oren knippen, of als je krullen hebt, halverwege je oren. En het lukte allemaal perfect.
    Nu heb ik nog steeds mijn laagjes zo, alleen ik doe niet meer touperen. Het is vreselijk slecht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kinky kappers?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat is touperen? Heeft nog nooit haar haar in scene laten knippen en weet er niets over, maar vraagt zich toch af wat touperen betekent.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb het een keer zelf geknipt, lols.
    En dan gewoon vragen bij de kapper of ze de puntjes eraf wou halen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    haar touperen is toch nie moeilijk? o.O
    myn vriendin heeft 1 kr by my gdn ><

    Cloudburst schreef:
    Wat is touperen? Heeft nog nooit haar haar in scene laten knippen en weet er niets over, maar vraagt zich toch af wat touperen betekent.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cloudburst schreef:
    Wat is touperen? Heeft nog nooit haar haar in scene laten knippen en weet er niets over, maar vraagt zich toch af wat touperen betekent.

    Is dat niet zo wat omgekeerd kammen?
    (Of heb ik dat mis voor?)


    I lost myself in FM airwaves

    Cloudburst schreef:
    Wat is touperen? Heeft nog nooit haar haar in scene laten knippen en weet er niets over, maar vraagt zich toch af wat touperen betekent.


    Dat je je haar in de klit kamt zodat het boller en wilder staat. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik heb mijn haar gewoon bij 'normale' kapper in scene style laten knippen, ik had ook een foto meegenomen zodat als ik het misschien niet zo goed zou uitleggen ik het wel kon laten zien.
    ik had het ook nog paars geverfd en met mijn nieuwe kapsel stond dat best leuk (al zeg ik het zelf)
    Xx

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 19:44 ]


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    skailor schreef:
    ik heb mijn haar gewoon bij 'normale' kapper in scene style laten knippen, ik had ook een foto meegenomen zodat als ik het misschien niet zo goed zou uitleggen ik het wel kon laten zien.
    ik had het ook nog paars geverfd en met mijn nieuwe kapsel stond dat best leuk (al zeg ik het zelf)
    Xx


    Hoe heb jij het uitgelegd dan, want die vrouw zei dat ze me snapte. Maar ze knipte echt helemaal verkeerd.


    Live life like a raver.

    Kapper Ronny's in Nijmegen. :'D
    Sowieso zeker een fotootje meenemen, dan snappen ze 't beter. ;D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Je moet een foto meenemen en het heel duidelijk uitleggen. Vooral ook zeggen wat je absoluut niet wilt.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:26 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.