• Weten jullie een niet al te dure, goeie HD videocamera? VIDEOcamera, dus als je nu nog aankomt met zo'n bielig fotocameraatje... (cat)
    Omdat ik het leuk vind om dingen te filmen wil ik een goeie videocamera, een kleintje die ik overal mee naar toe kan nemen. Maybe zo'n camera die die dude op 0.20 vast heeft.


    I live for the applause, you will die for it.

    En in welke prijsklasse? Hoeveel wil je er maximum aan geven?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    'k weet niet of het een dure is en of die goed is maar misschien een sony mhs pm5k
    of deze

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 20:59 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Not sure yet, moet nog ff kijken qua money.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 20:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    @Marsh.
    Ja, zulke zien er goed uit! En niet duur ook DD: Maar of ze écht goed zijn...who knows (cat) Thanks, ik zal ze opschrijven c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Marshmellow schreef:
    ... ofdeze


    Die heb ik en het is een goede aanrader. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik heb me kapot gelachen om dat filmpje!
    Die gozer zijn werkelijk geniaal!


    Live life like a raver.

    Marshawk schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik heb me kapot gelachen om dat filmpje!
    Die gozer zijn werkelijk geniaal!
    haha dat zijn ze zeker! He says hes a man, but... HE USES MAKE-UP!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Die heb ik en het is een goede aanrader. (:
    Oelala :9~ Echt HD kwaliteit enzo? Of gewoon goeie kwaliteit, en als je inzoomt, word het dan waziger?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)haha dat zijn ze zeker! He says hes a man, but... HE USED MAKE-UP!


    En wat is dat voor stok, iet met elekriciteit? ;p En die lach. o my freakin' god. Dat kunnen mijn vrienden wel worden ;p.


    Live life like a raver.

    Marshawk schreef:
    (...)

    En wat is dat voor stok, iet met elekriciteit? ;p En die lach. o my freakin' god. Dat kunnen mijn vrienden wel worden ;p.
    Geen idee, ik dacht eerst een stungun of taser haha maar doh ofc. niet. Ik denk ook elektriciteit. En idd, ik zou me kapot lachen moest ik met hun zijn. Ze zijn met z'n 4, de ergste is er nog niet eens bij :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Oelala :9~ Echt HD kwaliteit enzo? Of gewoon goeie kwaliteit, en als je inzoomt, word het dan waziger?


    Als je inzoomt blijft de kwaliteit hetzelfde - zover ik weet en heb gemerkt. (cat)
    En eerlijk? Ik weet echt bijna niets over cameras. Mijn ouders hadden ze voor mijn verjaardag gegeven omdat ze gewoon niet wisten wat ze me zouden geven. Dus hadden ze maar een camera gekocht :'DD Maar of het nu goeie kwaliteit of echte HD kwaliteit is... geen idee.
    Wel filmt de camera niét in het formaat om onmiddellijk in Windows Movie Maker op te starten (als je dit programma wilt gebruiken, raad ik je beter een andere camera aan, of je moet een bepaald programma downloaden dat de bestanden omzet naar wmv bestanden, maar dat duurt lang). Voor de rest ben ik er tevreden mee. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ah, dat zuigt wel (cat) Dat ze niet in WMM kunnen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan zet je toch Youtube Downloader op je pc om het om te zetten? Gaat behoorlijk snel met dat ding.


    I lost myself in FM airwaves

    Ik heb er 1 van Sony en die speelt wel af in WMM. Mijne is echt heel scherp, zo scherp dat je niet teveel mag trillen met je hand, anders word je als je kijkt zeeziek. -zou eindelijk die statief es moeten aanschaffen- x]
    Je moet gewoon eens kijken wat ze aanbieden in de Media Markt enzo. In Bels weet ik waar ik moet kijken, in NL weet ik eigenlijk geen winkels -buiten Media Markt-.
    Veel succes met het vinden. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury