• na de vakantie en ja ik heb het gehaald HAVO
    n.n

    en ik krijg en nieuwe klas en nu weet ik neit hoe ik vriede meot make in de 2e klas omdat ik best wel niet spraakzaam/verlegen ben ö
    heeft iemand tips?


    =

    Gewoon jezelf zijn (A)


    the world is filled with people that we dont understand

    Wees jezelf.

    Is de klas helemaal opnieuw samengesteld? Bedenk dan, dat iedereen opnieuw moet beginnen. Dan komen de vrienden echt wel vanzelf
    .


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    uhu nieuwe indeling want ikzat in de eerste op t/havo zeg maag maarj e mocht wel opschrijven bij welke 2 mense je in de klas wilde


    =

    Komt allemaal vanzelf. Als je voor jezelf kijkt wie je aardig lijkt, dan ga je bij die een beetje contact zoeken. Gewoon jezelf zijn, vrolijk, zoals je op Q ook bent. Dan kan je moeilijk iets fout doen. En als het dan nog niet klikt, dan de volgende keer beter.
    Je krijgt echt wel vrienden. En ik kan het zo ongeveer wel weten, want ik ga nu naar VWO 5 en heb het allemaal al overleefd. :'D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:58 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    oke dnakje :'']


    =

    ik ga naar de 4e :')
    en kom dus ook in andere klassen terecht,
    ja dat vind ik doodeng (cat)
    maar ik zal er het beste van maken, toch? :')

    Dat komt vanzelf wel goed :'D

    Ik ga naar 4 vmbo, examenjaar dus. Ik scheit al in m'n broek, haha. Vooral omdat ik voor elk vak een andere klas heb x___x

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:03 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voor als je zenuwachtig bent; zodra je merkt dat niemand écht op zijn gemak is, voel je je niet alleen n.n & sdan komt alles vanzelf (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ging vorig jaar naar de 2e klas en ik ging naar een andere school. Ik ben soms ook best verlegen, maar vrienden maken komt vanzelf. Gewoon naast iemand gaan zitten die je wel aardig lijkt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    oke xd


    =

    ik ga ook naar de 2e klas. :Y)
    gehe$
    en wij krijgen ook nieuwe kinderen in de klas dus ik ga gewoon me zelf zijn. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik ga ook naar de tweede :Y),
    havo/vwo.
    Onze klassen worden opgesplitst,
    vorig jaar zat ik in een VRESELIJKE klas.
    Dus ik vind het doodeng :o

    Ik ga dit jaar gewoon mezelf zijn en me nergens wat van aantrekken (krul)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 15:51 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ga gewoon ergens zitten, of naast iemand die alleen zit en praat met haar/hem. Wees niet nerveus, alles komt wel goed.

    ik ga ook naar de 2e. naar VWO
    maar gwn jezelf zijn en zorgen dat je praat met andere. doe je niet stoerder voor dan je bent. wees jezelf. dat is het beste


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ga naar 3e en de klassen gaan ook helemaal anders zijn. Nu zit ik met allemaal die domme mensen uit de andere klas van vorig jaar samen. Damn, zó domme mensen allemaal ;s
    Niemand mag me daar, haha xd


    Has no one told you she's not breathing?