Ik haat bond, zelf ben ik ook vegetarisch. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe de vacht van een wasbeertje wordt verwijdert,, was omg zoo schokkend:|
Ligt eraan, zo'n bondjas vind ik echt lelijk, maar als je het alleen op de capuchon van je jas hebt zitten, vind ik het wel prachtig. Maar dan wel nepbond natuurlijk.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Maudjuhh schreef:
Ik haat bond, zelf ben ik ook vegetarisch. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe de vacht van een wasbeertje wordt verwijdert,, was omg zoo schokkend:|
Weer zo'n iemand die ons ervan probeert te overtuigen dat we goed voor de dieren moet zijn, vegatarisch ftw. Blabla, no offence.
Mijn oudtante heeft bont, en ik vind het geweldig omdat het zo zacht is. Ik vind 't ook alleen mooi bij een capuchon van een jas.
NaomyAJongen schreef:
Ik draag over het algemeen geen bont, alleen in de winter draag ik mijn bontmuts, want die ik lekker warm. Ik noem hem Barker, want het is wolvenbont.
Ik was in spanje bij de winkel Mar Franc. Ik zag daar zo'n jas. Mijn god, ik werd echt gelijk verliefd. Die was zó verschrikkelijk mooi. Maar er zat een dun bondkraagje op de capouchonen ik wist wel dat het bont was dus dacht ik: laat maar zitten. Maar misschien lag dat ook wel aan de prijs. 800 euro, wtf.