• Haay Quizletters!


    Ik ben dus bezig met afvallen voordat de schookl weer begint. De vakantie kilo's moeten eraf. Zoveel ben ik nu ook weer niet bij gekomen, maar wil wel graag mijn oude gewicht terug. Ik heb mijn voedingspatroon al aangepast. Maar ik wil wel graag binnen 3 weken mijn oude figuurtje terug. Dus ik vraag aan jullie: Weten jullie nog goede oefeningen die ik kan doen? Ik ga liever niet naar de sportschool, want om nu voor 3 weken 30 euro te gaan betalen voor een lidmaandschap zie ik ook niet zitten. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Joggen en gewone oefeningen doen in je kamer?


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je opstaat en naar bed gaat buikspier oefeningen doen ;]


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik ken een leuke oefening: slapen.
    Ik ga 's nachts heel laat slapen, en slaap heel lang uit, waardoor ik het ontbijt & de lunch mis. En ik ben nu al vet veel afgevallen door dat :'D

    Slapend afvallen is nice :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga altijd de trap op en af rennen. Joggen is ook goed. Je valt ervan af, en je krijgt conditie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reassurance schreef:
    Ik ken een leuke oefening: slapen.
    Ik ga 's nachts heel laat slapen, en slaap heel lang uit, waardoor ik het ontbijt & de lunch mis. En ik ben nu al vet veel afgevallen door dat :'D

    Slapend afvallen is nice :3


    xD Dat vind ik wel een goede. Maar dat is ook niet zo heel goed voor je lichaam... Haha, maar ik vind het wel een geinige manier.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ehm geen idee.
    ik kan alles eten wat ik wil en ik kom amper aan. dus ik hoef er nix aan te doen.
    maar ga hardlopen!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ga touwtje springen. Dat is heel gezond voor je, en als je het elke dag 10 minuten doet, val je snel af. Mits je gezond eet en zo. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Reassurance schreef:
    Ik ken een leuke oefening: slapen.
    Ik ga 's nachts heel laat slapen, en slaap heel lang uit, waardoor ik het ontbijt & de lunch mis. En ik ben nu al vet veel afgevallen door dat :'D

    Slapend afvallen is nice :3


    Ik wil niet vervelend doen, maar dat is toch heel slecht voor je;$?
    Ontbijt is je belangrijkste maaltijd van de dag (nerd)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend doen, maar dat is toch heel slecht voor je;$?
    Ontbijt is je belangrijkste maaltijd van de dag (nerd)


    daar moet ik je gelijk in geven(nerd)
    da is idd zo


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik fiets elke dag 20 minuten (heb een hometrainer thuis ;D) en doe iets van 20 minuten buikspieroefeningen, zodat mijn buikje weer plat wordt.
    Wat ook helpt (als je een platte buik wilt) is elke dag 100 set-ups doen, dat deed ik vroeger & na een week ongeveer, merk je echt wel het resultaat!
    Je kan inderdaad ook gaan joggen, dat doe ik ook samen met een vriendin, het is gezellig en je krijgt er conditie van! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Equinox schreef:
    Ga touwtje springen. Dat is heel gezond voor je, en als je het elke dag 10 minuten doet, val je snel af. Mits je gezond eet en zo. (krul)

    Oh, dat ga ik doen! Serieus, ik ben vet aan't worden -gayhand-.
    -Heeft nog een gestolen springtouw van de basisschool-

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 5:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste