• Lang zeikverhaal.

    Soms ben ik echt zó boos op mijn moeder. Ik wil nu al minstens een jaar lang een piercing. Maar mijn moeder blijft maar weigeren, maakt niet uit waar ik hem neem.

    Ik wilde het liefste een lippiercing, maar mijn moeder was daar gelijk heel duidelijk over: "Nee, dan kan je net zo goed gelijk naar het VMBO want met een piercing neemt niemand je meer aan" -letterlijk haar woorden- . Oké, ik accepteerde het, omdat ik ook wel graag een navelpiercing zou willen. Maar nee: 'Dat is hoerig en ordinair, dat wil ik helemaal niet.' Ik ben een tijdlang superboos geweest omdat een vriendin van mij wel gewoon een navelpiercing neemt binnenkort, en haar moeder vind het leuk en juicht haar toe. Zij mag geen gezichtspiercings, maar haar moeder vond dit wel leuk.

    Toen zag ik dus vandaag iemand op televisie met een helix-piercing. Ik had er nooit echt over na gedacht omdat ik die anderen altijd als eerste optie had. Toen ik diegene dus zag met zo'n piercing dacht ik: Hm, dat is ook wel leuk. Maar uiteraard: mijn moeder wilt het niet hebben.

    Ze gebruikt altijd excuses, maar ik weet gewoon dat ik geen piercings mag omdat zij vroeger in een streng christelijk gezin is opgegroeid. Ik vind het echt zo oneerlijk, omdat mijn vader het wel leuk vind, maar er niks meer van wilt zeggen omdat mijn moeder er gelijk snauwerig en chagerijnig van word als ik er weer over begin. Maar kom op! Een helixpiercing kan je toch bedekken met je haar. Soms word ik echt helemaal pissed van mijn moeder.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 18:11 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik mag ook niks, geen tattoo of geen piercing. Je zult het denk ik gewoon moeten accepteren en wachten totdat je weg van ze bent.


    your eyes are like stars in the night.

    Jaa, dat ken ik wel. Ik wilde vroeger gaatjes hebben maar dat mocht niet van m'n moeder omdat ze zelf vroeger ook gaatjes had gehad, en toen kreeg ze een oorontsteking en ging het helemaal fout. maar uiteindelijk heb ik toch nog gaatjes gekregen:Y)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 18:12 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als het niet mag, dan mag het niet. Je kunt nog altijd wachten tot je wat ouder bent en dan kan je er één nemen zonder de toestemming van jouw moeder. Het is en blijft jouw lichaam. Maar het stiekem doen is niet echt een optie, toch?


    All was well.

    Jean schreef:
    Als het niet mag, dan mag het niet. Je kunt nog altijd wachten tot je wat ouder bent en dan kan je er één nemen zonder de toestemming van jouw moeder. Het is en blijft jouw lichaam. Maar het stiekem doen is niet echt een optie, toch?
    Nee, dat doe ik zeker weten niet. Ik ga inderdaad afwachten, het eerste wat ik ga doen als ik zestien ben is zelf naar een piercer gaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat raar die opmerking van het VMBO, wat is daar mis mee? En tja moeder he? Ik zou eigenlijk wachten tot je achttien bent. Dan mag je meestal doen en laten wat je wilt. En ga anders bij je vader zeuren. Maar ik zeg niet dat het werkt. Want meestal is moeders wil wet. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat raar die opmerking van het VMBO, wat is daar mis mee? En tja moeder he? Ik zou eigenlijk wachten tot je achttien bent. Dan mag je meestal doen en laten wat je wilt. En ga anders bij je vader zeuren. Maar ik zeg niet dat het werkt. Want meestal is moeders wil wet. :(
    Ik vind nog steeds dat die opmerkingen van haar veel te ver gaan. Ze beledigd daarmee mensen met piercings én VMBO'ers.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wow wtf zeg :') Ik heb VMBO gedaan, ik neem nu ook maar allemaal piercings denk ik (krul) Damn wat een kut opmerking :8 Oh en ik ben dus ook nog hoerig en ordinair x'D

    Anyway, het is kut dat je dat niet mag maar zodra je 18 bent heeft ze niks meer over je te zeggen (krul)


    -

    Ik mocht ook geen piercings, helemaal nergen. Toen ben ik gaan onderhandelen: Mam, ik wil een tattoo. Dat mocht niet. Mam, ik wil een lippiercing. Dat mocht niet. Mam, ik wil een wenkbrauwpiercing. Dat mocht niet, er zou niets in het gezicht gepierct worden. "O, dan mag een navelpiercing zeker wel?" Zo heb ik hem gekregen. Verder mag ik ook geen piercings, alleen in mijn oren. (geen Helix, schijnt bij je gezicht te horen)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Die opmerking over het VMBO, wtf.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Die opmerking over het VMBO, wtf.. :')
    Inderdaad! Ik heb haar ook een tijdje aangekeken van: uh, wat?


    it's so empty living behind these castle walls