Hee,
Ik heb een nieuwe tekening gemaakt (die je overigens hier kunt vinden voor de geïnteresseerden (Little Miracle.), maar telkens als ik een tekening inscan, wordt het witte altijd heel blauwig --' En daardoor moet ik 'm dan vaak helemaal bewerken en lichter maken enzo, waardoor de kleuren vaak veel minder mooi uitkomen. Weet iemand misschien wat ik daartegen kan doen? Of weet iemand misschien een goede scanner ofzo? Want ik wordt er echt gek van, en ik wil er eigenlijk sowieso graag eentje voor mezelf op mijn kamer (:
Een goed bewerkingsprogramma waarmee je zulke problemen snel kunt oplossen is trouwens ook wel bruikbaar (:
Ik zie er geen kruidnoot meer in.

.
Heb zelf hetzelfde probleem
) dan bestaat de kans groot dat het nog op een andere manier je tekening verpest, dat je bijvoorbeeld bij een vlak wat je wat vervaagd hebt het heel scherp wordt en het dan niet lijkt.. (tenminste daar heb ik last van) Maar bij mij, als ik het inscan heb ik helemaal geen problemen, en ik kan van alles instellen, van afbeelding foto, foto op foto papier, hoe ik de kleuren wil enz... Ik weet niet of het aan je scanner/printer ligt, maar meestal krijg je bij je scanner/printer van zulke programma's erbij... Het kan dus ook aan het programma liggen,, maar dat weet ik niet... Tenminste,, ik kan het via mijn computer doen, ik weet niet of je het zou moeten instellen op je scanner, en of het een verschil is tussen een printer waarmee je ook kunt inscannen, of een scanner... Aangezien ik het doe via mijn printer, en dan alles kan aan klikken op een programma via mijn computer..