• damn, ik zit met een probleempje

    ik zit op hockey en mijn zusje ook. haar team deed het helemaal niet goed en mijn vader en ik besloten dat team te gaan trainen. Een broer van een meisje uit mijn zusjes team wilde ook meehelpen trainen. Jullie raden het al. Mevrouwtje moest natuurlijk weer eens verliefd worden. (ik dus). Ik kon het heel goed met hem vinden enzo.
    Na de 2e training vroeg mijn vader al of ik hem leuk vond. Ik ontkennen natuurlijk. Na heel veel trainingen praatten mijn moeder met mijn vader, ze dacht dat ik het niet hoorde. Ze vroeg heel zacht.
    'Is zij verliefd.' Ik zag mijn vader knikken en mijn moeder hoorde ik lachen. 'Hij ook op haar?' hoorde ik. Toen knikte mijn vader nog een keer! mijn moeder lachen!
    Tijdens andere trainingen was ik tegen hem partijtje aan het spelen en ik was aan het afhouden en draaide mijn kont erin. hij zeggen.
    'jij hebt een harde kont!' ik rood worden ofcourse

    en zo meer van die opmerkingen en kleine dingen. wat denken jullie? is hij ook op mij?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Als hij van die speelse opmerkingen maakt, denk ik het wel?


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Als hij van die speelse opmerkingen maakt, denk ik het wel?


    ja serrie dat zij hij. maar zegt dat alles?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wie weet! Gewoon lekker flirten, laten zien dat je geïnteresseerd bent en dan wie weet hihi!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    Wie weet! Gewoon lekker flirten, laten zien dat je geïnteresseerd bent en dan wie weet hihi!


    ja, zit nix anders op hexD (niet dat ik het erg vind)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 21:43 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Equinox schreef:
    Wie weet! Gewoon lekker flirten, laten zien dat je geïnteresseerd bent en dan wie weet hihi!


    everybody needs a song.

    SMELLYALATA schreef:
    Als hij van die speelse opmerkingen maakt, denk ik het wel?


    None but ourselves can free our minds.

    Give it a shot? ;D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."