Om weer naar school te gaan? Ik dus wel. Ik moet nog acht jaar doorleren voor het broep dat ik wil doen, en ik vind acht jaar zo lang. Dan ben ik 22 jaar voor ik eindelijk mag werken, Ik heb een hekel aan school. In de brugklas deed ik echt heel erg mijn best. In de tweede klas al wat minder en nu ik naar de derde ga heb ik helemaal geen vertrouwen meer in mezelf. Ik ben bang dat ik het ga verzieken. Maar ik heb ook zo'n hekel aan school. Zeker nu ik naar een nieuwe school moet, omdat ik van Vmbo-Gl naar Vmbo-TL ga en dat is op een andere school. Ik heb er erg geen zin meer in en zou willen dat ik nu al het werk mocht verrichten wat ik wil doen. Ik wil nu al mijn dromen waarmaken zonder tijd te verspillen op school. Je verspilt er een kwart van je leven mee. Zo zonde.
Zijn er hier nog meer mensen die er ook zo over denken of hebben jullie juist een andere mening. Ja, ik weet het, studie is belangrijk en blablabla, dat weet ik. Maar ik besef dat je je tijd ermee verpilt.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.