• Mijn vader heeft een of andere scharrel/vriendin -whatever het dan ook van hem is- in Zuid-Holland. Ik woon zelf helemaal bovenin Noord-Holland, dus het is best ver weg.
    Hij had vandaag een date met haar, dus hij gaat serieus dat hele klere eind voor die vrouw rijden, dat vond ik wel schattig :'D
    Maargoed, hij zou me nog smsen hoe laat hij thuis was, of dat hij daar bleef slapen. Dat had hij beloofd.
    Vervolgens smst ie dus helemaal niet meer. Ik vind dat echt zo irritant he. Niet omdat ik me anders zorgen maak om hem ofzo -dit is niet de eerste keer dat ie het dan niet doet- maar gewoon omdat ik het even wil weten.
    En ik ga hem ook niet bellen want dan 'stoor' ik hem ;_;

    Als je het beloofd, doe het dan ook, damnit.
    Wie heeft daar ook zo'n hekel aan? D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    moi haha


    #WWED - What Would Emma Do?

    The same here! Ik heb daar ook zo'n hekel aan :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wie niet?
    Dat is echt kut voor je. Dat hoort hij dan gewoon te doen - als hij dat zegt.

    Sms je vader anders even hoe laat hij thuis komt, en of hij überhaupt wel thuis komt. Dan weet jij ook gelijk waar je aan toe bent. :')

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 22:44 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    pech gehad.


    The more I get, the more I want.

    UNCOMMON schreef:
    Wie niet?
    Dat is echt kut voor je. Dat hoort hij dan gewoon te doen - als hij dat zegt.

    Ik zou hem gewoon bellen. Of ie zich er nou aan stoord of niet, z'n dochter moet toch voor gaan? (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Pfft, en dan gaat hij zeker klagen als jij een keer zoiets doet.
    Als ik jou was zou ik 'm gewoon bellen. :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je belooft iets toch niet voor niets? Echt zoooo stom als iemand z'n belofte dan niet nakomt! Hoe moet je die gene dan vertrouwen?


    Happy Birthday my Potter!

    Hunter schreef:
    Sms je vader anders even hoe laat hij thuis komt, en of hij überhaupt wel thuis komt. Dan weet jij ook gelijk waar je aan toe bent. :')


    en dan stoor je hem niet direct, want hij kan het ook later lezen!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    2Nurd schreef:
    Ik zou hem gewoon bellen. Of ie zich er nou aan stoord of niet, z'n dochter moet toch voor gaan? (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    2Nurd schreef:
    Ik zou hem gewoon bellen. Of ie zich er nou aan stoord of niet, z'n dochter moet toch voor gaan? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MAARTJExLOVE schreef:
    (...)

    en dan stoor je hem niet direct, want hij kan het ook later lezen!


    Idd. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.