Jeetje mina, ik heb amper tijd gehad om op quizlet te zitten. Komt voornamelijk door m'n werk dus Dit zijn de belangrijkste punten die ik even kwijt wilde;
- Mijn contract is verlengd! Jazeker, ik ben nu tot 31 Juli 2011 bij HEMA Kalvertoren in dienst Hier ben ik best trots op, want normaal gaat het contracten verkrijgen in deze volgorde; halfjaar, halfjaar, jaar, vast contract. Bij mij ging het dus van halfjaar direct naar een jaar ! Ik ben dus wel even vet trots op mezelf
- Mijn loon was echt super weinig, terwijl ik minstens 3x in de week heb gewerkt. Ging ik zeuren, bleek dat ze me veel te weinig hadden betaald! Toen heb ik even €100 handje kontantje van ze ontvangen. Ghehe. Dat heb ik maar direct even op mijn rekening gestort
- Vandaag moest ik werken. Toen ik even rondliep, zag ik opeens dat er een heel ernstige lekkage was! Ik in paniek naar de staff. Zij de loodgieter bellen. Kon hij pas maandag komen. Nou, ik allemaal bakjes neergezet. Had ik kassa. Kom ik daarna terug. Was het nog veel erger geworden, plus op andere plekken! Ik nog meer bakken halen. Het druppen van het water ging dit keer echt veel sneller, dus ik heb echt enorme bakken neergezet. Voordat we gingen sluiten hebben we er een babybadje onder gezet, en we hebben de spullen daar afgedekt met vuilniszakken. Man, man, man, kelders zijn echt niet handig.
- Ik moet morgen invallen voor iemand op m'n werk, waardoor ik deze week 5 dagen, jawel, 5 dagen gewerkt heb. Het valt me nog mee dat ik niet neerval.
Tot zover, mijn werkjournaal ='D
Life is hard and then we die