• Jeetje mina, ik heb amper tijd gehad om op quizlet te zitten. Komt voornamelijk door m'n werk dus :P Dit zijn de belangrijkste punten die ik even kwijt wilde;
    - Mijn contract is verlengd! Jazeker, ik ben nu tot 31 Juli 2011 bij HEMA Kalvertoren in dienst :) Hier ben ik best trots op, want normaal gaat het contracten verkrijgen in deze volgorde; halfjaar, halfjaar, jaar, vast contract. Bij mij ging het dus van halfjaar direct naar een jaar =D! Ik ben dus wel even vet trots op mezelf :D
    - Mijn loon was echt super weinig, terwijl ik minstens 3x in de week heb gewerkt. Ging ik zeuren, bleek dat ze me veel te weinig hadden betaald! Toen heb ik even €100 handje kontantje van ze ontvangen. Ghehe. Dat heb ik maar direct even op mijn rekening gestort :P
    - Vandaag moest ik werken. Toen ik even rondliep, zag ik opeens dat er een heel ernstige lekkage was! Ik in paniek naar de staff. Zij de loodgieter bellen. Kon hij pas maandag komen. Nou, ik allemaal bakjes neergezet. Had ik kassa. Kom ik daarna terug. Was het nog veel erger geworden, plus op andere plekken! Ik nog meer bakken halen. Het druppen van het water ging dit keer echt veel sneller, dus ik heb echt enorme bakken neergezet. Voordat we gingen sluiten hebben we er een babybadje onder gezet, en we hebben de spullen daar afgedekt met vuilniszakken. Man, man, man, kelders zijn echt niet handig.
    - Ik moet morgen invallen voor iemand op m'n werk, waardoor ik deze week 5 dagen, jawel, 5 dagen gewerkt heb. Het valt me nog mee dat ik niet neerval.

    Tot zover, mijn werkjournaal ='D


    Life is hard and then we die

    Dat zal wel lekker aanvoelen voor je portomonnee D:


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmm je kan het meid ^^
    nog een dagje en dan heb je rust.


    Some angels have no wings.

    Nog een dagje en dan heb ik rust... hmmm... <3


    Life is hard and then we die

    Oeh Annick verdient gelddd :9~:9~:9~


    -

    Genius schreef:
    Oeh Annick verdient gelddd :9~:9~:9~
    Jij hebt een rijk vriendinnetje :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jij hebt een rijk vriendinnetje :$

    Dat vind ik wel geil :$


    -

    De volgende keer als ik in Amsterdam ben kom ik langs :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel geil :$
    Hihi :$
    Maar nu weer ontopic :$


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    De volgende keer als ik in Amsterdam ben kom ik langs :Y)
    Jaaaaaaa, maar dat moet dan wel morgen of na 29 augustus zijn :P Anders ben ik er alsnog niet XD


    Life is hard and then we die

    Wat ben jij een harde werker -gayhandje-
    Ik heb pas sinds dinsdag een baantje, lol ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sarah heeft jou gemist door dat ik ook bijna niet op Quizlet kon deze week ;o


    Keep on smiling

    Weetje wees blij dat je vandaag niet bij ons in de Mc was, ik had een guddi hoer aan de kassa. sorry echt dat mens maakte me saggo :(

    MAar louisa is proud about Anick!!^^


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Weetje wees blij dat je vandaag niet bij ons in de Mc was, ik had een guddi hoer aan de kassa. sorry echt dat mens maakte me saggo :(

    MAar louisa is proud about Anick!!^^
    Een guldi hoer?


    Life is hard and then we die