• Dude, er zijn hier nu mensen op bezoek voor onze ouders. En ze hebben hun tweeling mee (jongen&meisje) en die tweeling is super hyper en mijn broer ook en vandaag word dus mijn ondergang.
    En ze zitten in mijn kamer maar ik mag ze niet wegjagen - zucht -
    Iemand ideetje?


    Jaybee dude (:

    ArianneSixx schreef:
    keihard muziek opzetten wat ze niet leuk vinden
    Lukt altijd bij mn broertje


    Smiling but close to tears.

    zet de tv aan


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Zeg dat je ze gaat voorlezen en pak je geschiedenis boek van school en ga lezen!!!
    Ow oeps, je hebt natuurlijk je boeken ingeleverd :X Ehm pak dan een boek met vele moeilijke woorden waar jij graag in leest. 'Hoe verover ik een prins.' Zou bijvoorbeeld prima kunnen!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 19:14 ]

    Poseidon schreef:
    Laat een scheet? :'D

    Jaaaa steff da zou jij doen xD


    When words fail music speaks

    EstrellaVida schreef:
    Zeg dat je ze gaat voorlezen en pak je geschiedenis boek van school en ga lezen!!!
    Ow oeps, je hebt natuurlijk je boeken ingeleverd :X Ehm pak dan een boek met vele moeilijke woorden waar jij graag in leest. 'Hoe verover ik een prins.' Zou bijvoorbeeld prima kunnen!

    Ehm, ja foutje :X

    Hahaha, omg, wat een ideeën.. Ik heb maar mijn koptelefoon opgezet en op vollenbak gedraaid en hoop dat ze stoppen met porren..(krul)


    Jaybee dude (:

    Parkeer ze achter een of andere kinderfilm^^


    I am an idiot, I move.

    Haha jonge ik heb net een week kamp met bijna 30 5 tot 11 jarigen overleefd. Gewoon ja knikken op wat ze zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Shade schreef:
    Parkeer ze achter een of andere kinderfilm^^

    -Kijkt haar met grote ogen aan- Wow! Waar is het stuur! -Rent naar de peuterspeelzaal en onderzoekt de kinderen- WTF waar is hun stuur?!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Kijkt haar met grote ogen aan- Wow! Waar is het stuur! -Rent naar de peuterspeelzaal en onderzoekt de kinderen- WTF waar is hun stuur?!

    Niet letterlijk parkeren [A]. Meer in de zin van: zet ze voor een tv, en zet die aan.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)
    Niet letterlijk parkeren [A]. Meer in de zin van: zet ze voor een tv, en zet die aan.

    -Kijkt teleurgestelt- Ik dacht eindelijk te kunnen rijden zonder rijbewijs... -Laat en traan over haar wang rollen-