• Ahh men, i love koekjes. Vooral café Noir. Als je me helpt zal ik er eentje voor je naar het beeldscherm gooien!
    Goed, ik wil een nieuw verhaal beginnen. Jaahaa! Maar nou heb ik een heel mooi plaatje erbij gemaakt (vind ik zelf dan, volgens mij kan iedereen dat doen, maakt niet uit.) En die wil ik dus in de beschrijving zetten. Alleen deze koekjesvreter weet niet hoe dat moet! dus lieve mensen op Q, help de mensheid vandaag nog!


    It's time to be happy again.

    oeps, verkeerd gelezen hahaha.
    Dat wat shade onder mij zegt.:9~

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:21 ]


    Smiling but close to tears.

    Het plaatje uploaden op het internet. En dan de link van het plaatje tussen [img ] en [/img ] zetten (zonder spaties)

    ^^


    I am an idiot, I move.

    Doe je dat niet met [ img ] (url v/d foto) [ /img ]

    Zonder spaties ofc... ik weet het niet zeker, heb geen ervaring met storys


    None but ourselves can free our minds.

    Ah, merci!
    @DVilla: Nouja, dat plaatje dat ik heb gemaakt met mijn geweldige knip-en-plaktalent, dat kan iedereen maken. Denk ik zo?


    It's time to be happy again.

    NOG EEN VRAAGJE.

    Hoe upload je het plaatje dan naar internet? Je krijgt zelfs twéé koekjes als je me helpt!


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    NOG EEN VRAAGJE.

    Hoe upload je het plaatje dan naar internet? Je krijgt zelfs twéé koekjes als je me helpt!

    Naar zo'n site zoals imageshack (ofzoiets)


    None but ourselves can free our minds.

    NOG EEN VRAAGJE.

    Hoe upload je het plaatje dan naar internet? Je krijgt zelfs twéé koekjes als je me helpt!


    tinypic.com en dan de directlink nemen.. volgens mij

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:30 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Waaah hij doet het niet! Alsjeblieft, kan iemand me helpen? Mijn koekjes zijn op, helaas.


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    Waaah hij doet het niet! Alsjeblieft, kan iemand me helpen? Mijn koekjes zijn op, helaas.

    Misschien kan je je foto in je fotoboek zetten en dan met je pcmuis rechttermuisknop klikken op de foto en dan klikken op 'afbeelding bekijken' en dat gebruiken als url ? ;o

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:49 ]


    None but ourselves can free our minds.

    hmm
    stuur je plaatje anders eens naar me via pb.. of heb je hem in je fotoboek?
    dan probeer ik het ff


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    heb je hem trouwens al bekeken via hoe je lezers het zien zeg maar?
    want als je hem bekijkt bij profiel aanpassen staat die [img]blablabla er nog gewoon in letters zeg maar


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.