• Ik haat het. Ik haat het. Ik háát het.

    Ik vind twee jongens erg leuk. Twee, ja. Eentje heet Bobby en is 16 en de ander heet Mick, die is 18.
    Ik en mijn zus kennen ze allebei. Mick van het stappend en Bobby van een watersportvereniging.
    Het zit zo: toen we Mick ontmoetten hád ik het idee dat ie me wel zag zitten zeg maar. Hij had me nummer en zo. Nu heeft ie me een keer gesmst en zo. Kom ik erachter dat Mick mijn zus ook allemaal smsjes stuurt. En daar verteld ze me niets over, terwijl ze weet dat ik hem erg leuk vind.
    Dan Bobby. Zitten we net met z'n a;len op de trampoline, gaan zij en Bobby met elkaar 'worstelen'. Aan elkaar zitten etc. en lachen en giecehelen en BLABLABLA. En ik word er gék van! Oké, ze weet niet dat ik hem leuk vind maar toch. Het is gewoon zo ongelooflijk kut dat elke keer er een leuke jongen in de buurt is, mijn zus ze altijd inpalmt en ik totaal geen kans bied. Sowieso omdat ik erg verlegen ben en niet zo snel reacties kan bedenken op grapjes van jongens.
    En ik vind het gewoon klote! Weet iemand wat ik hieraan kan doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat klote ;o Misschien kan je met je zus praten? ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Is je zus ouder of jonger dan jij?
    Ik zou er met haar eens over praten. Misschien vind zij Mick ook leuk?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    scheit aan je zus hebben ervoor gaan!
    ;3

    spreek een keer met iemand vn hun af zonder je zus ^L^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Sid schreef:
    Is je zus ouder of jonger dan jij?
    Ik zou er met haar eens over praten. Misschien vind zij Mick ook leuk?

    Zij is 16, en ik 14, dus eigenlijk de perfecte leeftijd voor die twee. En ik ben natuurlijk 'het zusje van..' Geweldig.

    @Whipple & Zeekomkommer [HAHAHAHA]
    Ik ben niet zo'n type die snel afspreekt. Laat staan met jongens..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    (...)
    Zij is 16, en ik 14, dus eigenlijk de perfecte leeftijd voor die twee. En ik ben natuurlijk 'het zusje van..' Geweldig.

    @Whipple & Zeekomkommer [HAHAHAHA]
    Ik ben niet zo'n type die snel afspreekt. Laat staan met jongens..


    Ah, mmmh. Ja, afspreken met jongens zullen je ouders op jouw leeftijd misschien nog niet graag hebben (dat was bij mij toch het geval).
    Echt, ik zou met haar praten, da's het enige wat je kan doen denk ik. En anders haar gedrag negeren en er voor gaan (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 23:04 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Praat met je zus?!


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Praat met je zus?!

    Ik heb zo'n vaag idee dat het er niet zoveel kan schelen. Of nouja; dan als ik het zeg zegt ze dat het haar spijt en dat het 'r bedoeling niet was, maar achteraf gaat ze toch door. Tja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?