• ...SPANJE! Ik weet het nog niet zeker, maar ik heb het al 2x tegen mijn ouders gezegd. Oh my god man. Ik hyper! Vliegtuig of met de auto :') En welk plekje is leuk? Ik wil in iedergeval vlak bij het strand. (krul) En misschien moet er wel HEEL toevallig een stadion in de buurt zijn.:9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vond Madrid wel leuk :'D Maar dat is al heel lang geleden. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh mann, dat is sexy. Ik ben daar nog nooit geweest. Wij gaan misschien met de bus, ooit. En dan wil ik naar Barcelona en naar Madrid. En naar het stadion.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wij gaan volgend jaar ook nog Spanje :9~ Of Italië.


    I live for the applause, you will die for it.

    Barcelona schijnt heel leuk te zijn, maar ik weet niet of het bij strand is. Wel bij Camp Nou x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ga volgend jaar misschien ook 8D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Barcelona, jonge! Daar is het echt lauw. Er is zo'n hele straat vol met winkels en straatartiesten en een heel leuk/mooi park en zo'n aquarium waar je met zo'n rolband door moet en dan zwemmen die haaien boven/naast/onder/achter je :9~


    All was well.

    JBM schreef:
    Barcelona, jonge! Daar is het echt lauw. Er is zo'n hele straat vol met winkels en straatartiesten en een heel leuk/mooi park en zo'n aquarium waar je met zo'n rolband door moet en dan zwemmen die haaien boven/naast/onder/achter je :9~


    Dat is eng ;|

    wij hebben daar nog niet over gepraat :')

    Barcelona, fer sure! Je móet daar echt heen zijn geweest! Ik ben daar een paar dagen geweest, en echt.. Ik was verkocht. Het is denk ik wel een van mijn lievelingssteden geworden. Het eten, de kleding, de winkels, de mensen, de taxi's en de straatartiesten.. Mjam!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wij gaan volgend jaar naar spanje of turkije


    (Be)lieve in (you)rself

    Volgens mij vriend is Barcelona geweldig. :'D
    En dan als verblijf plek Loret da Mar ofzo.


    "Don't look back, you're not going that way."

    wij gaan misschien in de meivakantie. djeeez ik ben 1x in spanje geweest op mallorca. toen was ik 2 ofzo. maar ik kan spaansxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ghahah. Ik was dit jaar in Spanje met een vriendin. Volgend jaar mag ik weer mee, en dan willen mijn ouders ook nog naar Spanje of Italië of Griekenland. Stiekem hoop ik weer op Spanje. Torres <3


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben deze zomer naar Barcelona geweest, wel op kamp maar het was geweldig én wegens het kampioen zijn van Spanje hadden ze de trip aangepast en zijn we FC Barcelona gaan bezoeken.

    Je weet nooit met die transfers van Barça wiens truitje er volgende zomer zou kunnen hangen ;-)


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Cesc is toch niet verkocht aan Barca hè!?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus