• Ghehe, eigenlijk moest ik deze week naar de dokter maar ik heb totaal geen zin om om zeven uur op te staan. Mijn vriend dwingt me bijna om naar de dokter te gaan, maar hij gaat vannacht op vakantie. Nu heb ik hem beloofd dat als ik volgende week nogsteeds hoest als een walvis die aan het sterven is, ik naar de dokter ga.
    Wie heeft er ook geen zin om naar de dokter te gaan?

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Ik!
    Ik moet een vervolgafspraak maken bij mijn longarts, maar heb totaal geen zin om 5 minuten in die kamer daar te zitten om daar weer weg te mogen.. daarbij komt kijken dat ik langer in de wachtkamer zit..

La credenza è una medicina contro il timore

Ik.mijn heup doet al weken pijn mar ik heb het niet zo op dokters.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Om zeven uur op staan om naar de dokter te gaan? :|

Maar ik ga ook niet graag naar de dokter, ik moet altijd zo'n 2 uren wachten in die wachtzaal of zo...

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Ik moet morgen naar de tandarts, boren en kiezen trekken. I think, I'm gonna die.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik wil ook nooit, haha. Het loopt altijd uit dus moet je uren wachten. Mij niet gezien.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ik haat de dokter!
    die zit altijd aan je...:S

the end of the world in the night

Zo erg vind ik dat niet :'D

-

Spain schreef:
    Ik moet morgen naar de tandarts, boren en kiezen trekken. I think, I'm gonna die.

Dat is de reden dat ik altijd een verdoving neem ;$

ik heb echt schrik van dokters :)
    omdat ik al zoveel keren bij ziekenhuizen en dokters langst moest, en elke keer als ik daar was, moest ik een spuit krijgen...maar daar ben ik echt bang van xD
    ooit heb ik mijn dokter geslagen omdat ze me een spuit wilde geven:) of ruzie maken met een arts voordat je wordt geopereerd :D hij wilde me in slaap doen met een spuit en ik begon hem uit te schelden omdat er was gezegt dat ik met het masker in slaap gedaan werd :)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

ik!!

ik moet om de 3 maanden bloedprikken omdat ik bloedziekte heb.. ben al half jaar niet meer geweest xD

You can run, You can hide, But you can't change the tide!

Ik heb er helemaal geen problemen mee om naar de dokter te gaan (krul)

I may not always be perfect, but I'll always try.

Thingies schreef:
    Ik heb er helemaal geen problemen mee om naar de dokter te gaan (krul)

Nou ik wel.. Voor iedere benauwdheidskwaaltje waarvoor ik enkel eens naar de huisarts ga krijg ik maar weer een kuur voorgeschreven..
    Wanneer kijken die sukkels eens iets verder.. Vinden ze het niet raar dat ik elke keer rond de tijd van kerst een longontsteking heb?
    Ja ik heb een longziekte maar dan nog.. dan moet er toch beter op gelet worden?

zoo mijn zegje is weer gedaan [A]

Ik heb een hekel aan de dokter.
    Altijd zolang wachten voor een gesprekje van een paar minuten..

Ik heb totaal geen schrik van de dokter. En ik ga ernaar toe als het nodig is.
    Maar ik ben meestal gewoon te koppig, als ik pijn heb ofzo. Dan denk ik, ach dat gaat wel over. Daar ga ik niet voor naar de dokter.

Don't let 'em say you ain't beautiful.

haat aan vroeg opstaan, ik moest vandaag om 9 uur opstaan omdat ik naar de bieb moest(nerd) en hij was maar tot 11 uur open. en in de vakantie sta ik soms pas om half 12 op. maar naar de dokter hoef ik nooit zo vroeg

You are the dream. I am the dreamer.