• Ik ben vandaag dus thuis gekomen van de canarische eiland, Lanzorete. Het was echt heel leuk :9~ En ik ben heeeel bruin geworden -en nog zoveel dingen meegemaakt maar dat is te veel om op te schrijven, haha-:Y) Maar gisternacht was er een man in het vliegtuig waar ik ook in zat, flauw gevallen. Ik hoorde iedereen opeens achter me gillen en de stewardessen allemaal naar achteren rennen dus het eerste wat ik dacht was, we gaan instorten. Maar er was dus een man flauwgevallen -waarschijnlijk door de schrik van de harde turbulentie- en dat zag er heel eng uit, zijn ogen stonden gewoon open en hij was helemaal bleek en hij hing toen opeens helemaal voorover en ik vond het zielig voor zijn dochter, ze raakte helemaal in paniek. Gelukkig was er een arts in de vliegtuig aanwezig. Dus dat duurde ongeveer een uur voordat alles weer normaal was, maar het was wel schrikken.


    --

    woow O_o
    ik ben nu bang voor het vliegtuig XD

    ten eerste: Welcome back :'D
    ten tweede; Wow O.o


    You’re falling into history.

    bah wat eng. Is dat trouwens altijd zo dat er een arts bij is? [/heeftnognooitgevlogen]


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    bah wat eng. Is dat trouwens altijd zo dat er een arts bij is? [/heeftnognooitgevlogen]


    Nee de piloot vroeg via de melding of er een arts aanwezig was. En hij had geluk.


    --

    CandyKiss schreef:
    ten eerste: Welcome back :'D
    ten tweede; Wow O.o


    Thx


    --

    Hahaha, awesome. 'Is er een dokter aan boord?' Lol, die zin heb ik altijd al willen horen zeggen. _O_


    Only losers can act the way you do

    Ochaaaaarm : D


    All this dampness is damp.

    Ah man dat zou ik ook doodeng vinden D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Best eng :[

    Da's zielug. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Aaahw. Ik heb echt vliegangst van hier tot Tokyo, en ik ga 9 aug. ook met het vliegtuig en ik wil niet, en nu al helemaal niet meer xd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    gaha,maar is dat zo speciaal dat er iemand flauwvalt,dat gebeurt toch all the time ;p ?
    en das cool dat er door zo'n micro 'is er een dokter' geroepen wordt,geheh :Y).
    & welcome back.


    everybody needs a song.

    yuk :S
    mijn zus is pas origineel :D
    we waren op reis vertrokken met het vliegtuig naar spanje...maar wegens een fout zaten we niet samen. Mijn zus en ik zaten naast elkaar, met een gangetje tussen ons, en mijn ouders en oma zaten vanachter. Maar mijn zus heeft vliegangst, waardoor ze dus in paniek naar achter was gelopen en mij tussen al die vreemde mensen liet. Gelukkig heeft mijn vader van plek geruild met mijn zus ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.